Final Fantasy 7 Remake Intergrade دی‌ال‌سی‌های PS4 را رایگان دریافت می‌کند

Final Fantasy 7 Remake

بازی Final Fantasy 7 Remake دیروز به روزرسانی جدیدی دریافت کرد. به روزرسانی، نسخه 1.02، دقیقاً یک کار انجام می‌دهد: به کاربران PS4 اجازه می‌دهد تا اطلاعات ذخیره شده خود را به نسخه PS5 ، Final Fantasy 7 Remake Intergrade، که هفته آینده منتشر می‌شود، منتقل کنند. اما صرفه جویی در داده ها تنها چیزی نیست که از نسخه PS4 بازی به دست می‌آید. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

اسکوئر انیکس همچنین اعلام کرد که برخی موارد از جمله، Chocobo Chick ، ​​Cactuar و Carbuncle، همگی بصورت یک بسته DLC، به صورت رایگان به این نسخه می‌آیند. همه این موارد قبلاً موارد انحصاری بودند که فقط از طریق پیش خرید، در نسخه لوکس نسخه اصلی یا از طریق تبلیغات ویژه به دست می‌آمدند.

اکنون اما همه این موارد به صورت رایگان در دسترس همه قرار خواهد گرفت، خواه قبلاً مالک آن باشند یا نباشند. بازیکنانی که قبلاً مالک DLC بودند، برای دسترسی به آن باید دوباره آن را در نسخه PS5  بازی Final Fantasy 7 Remake بارگیری کنند. این اولین بار نیست که این شرکت DLC انحصاری از نسخه PS4 بازی را رایگان می‌کند. این شرکت همچنین سال گذشته DLC های Butterfinger و تم Tifa را رایگان کرد.

Final Fantasy 7 Remake Intergrade

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها