رونمایی از نسخه‌ی PS5 بازی Final Fantasy VII Remake به ‌زودی

Final Fantasy VII remake

به گزارش ساویس‌گیم، طبق شایعات نسخه‌ی PS5 بازی Final Fantasy VII Remake در راه است. این اطلاعات توسط یک منبع آگاه به اشتراک گذاشته شده است. منبعی که پیش از این سابقه‌ی ارائه‌ی اطلاعات صحیح در خصوص Final Fantasy XVI داشته است. به نقل از این شخص اسکوئرانیکس به زودی اطلاعات جدیدی ارائه خواهد داد. آن‌ها در ماه فوریه قرار است از گسترش دهنده‌ی Final Fantasy XIV و نسخه‌ی PS5 بازی Final Fantasy VII Remake رونمایی کند. بازی Life is Strange 3 نیز اندکی بعد رونمایی خواهد شد.

final fantasy vii remake

البته این شخص تاریخ دقیق رونمایی را نمی‌داند. همچنین اطلاعاتی نیز در خصوص نشان‌های تجاری جدید فاینال فانتزی ندارد. آن‌طور که از اظهارات این شخص بر می‌آید. گویا این به‌روزرسانی همانند بازی Spider-Man Remastered پولی خواهد بود. بنابراين احتمالاً با یک به‌روزرسانی بزرگ گرافیکی برای PS5 طرف هستیم. بازی Final Fantasy VII Remake سال گذشته برای PS4 عرضه شد.

علیرغم اندک بحث‌ها پیرامون این بازی، به طور کلی با یک بازسازی فوق‌العاده طرف بودیم. اغلب منتقدان نیز به این بازی روی خوش نشان دادند و توانست جوایز قابل توجهی نیز کسب کند. به هر حال باید منتظر ماند و دید اسکوئرانیکس چه آینده‌ای را برای این فرانچایز فوق محبوب در نظر گرفته است.

خب دوستان نظرتان چیست؟ این بازسازی را تجربه کرده‌اید؟ لطفاً نظرات خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها