توضیحات جدید در خصوص بازی Gotham Knights؛ تغییرات در سیستم مبارزات

Gotham Knights

به گزارش ساویس‌گیم، با این‌که مجموعه‌ی Arkham موفقیت بالایی به دست آورده بود. اما نزدیک به نیم دهه خبری از آن نبود. چندی پیش بالأخره از بازی Gotham Knights رونمایی شد. عنوانی که مجموعه‌ی اصلی را ادامه نمی‌دهد اما بی ارتباط با آن نیز نیست. تفاوت‌ها زیاد است، از سیستم مبارزات گرفته تا فضای کلی مرحله‌ها. تمرکز بازی بیشتر به سمت پیشرفت و ارتقاء قابلیت‌هاست. همچنین Gotham Knights سیستم مبارزات را متناسب با بازی co-op طراحی کرده است.

در گفت‌وگو با Gamesradar، تهیه‌کننده‌ی اجرایی بازی از نقاط اشتراک و تفاوت بازی جدید خبر داد. البته که بیشتر صحبت‌ها تکراری بود. او این نکته را تأکید کرد که طراحی بازی با در نظر گرفتن co-op انجام گرفته است.

ما مبارزات بازی را به طور کلی بازطراحی کردیم تا متناسب با co-op شود. البته ما هنوز ریشه‌های گیم‌پلی مجموعه را حفظ کرده‌ایم. طرفداران در هنگام تجربه‌ی بازی متوجه شباهت‌ها خواهند شد. اما از جهات زیادی نیز Gotham Knights متفاوت است.

ایشان وارد جزئیات نشدند. اما می‌شود با توجه به نمایش‌های قبلی حدس زد که باید شاهد حرکات ترکیبی و دوگانه‌ی زیادی باشیم. حرکاتی که ذات عناوین همکاری چندنفره و co-op را تشکیل می‌دهند.

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تجربه‌ی این بازی مشتاق هستید؟ لطفاً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها