کنسول Nintendo Switch Pro برای لحظاتی در آمازون مکزیک ظاهر شد

کنسول Nintendo Switch Pro برای لحظاتی در آمازون مکزیک ظاهر شد

به گزارش ساویس‌گیم، 4 سال از عرضه‌ی Nintendo Switch می‌گذرد. کنسولی فوق‌العاده که تحسین همگان را به همراه داشت. اما دیگر زمان ارتقاء رسیده بود و ماه‌ها شایعات Nintendo Switch Pro به گوش می‌رسید.

با توجه به فروش و موفقیت خیره‌کننده‌ی نینتندو در عرضه‌ی این کنسول، دیگر زمان آن بود که شاهد نسخه‌ی بهبود یافته‌ی آن باشیم. تا هم از قافله عقب نمانند و هم جهش فروش را افزایش دهند.

حال Nintendo Switch Pro بیش از هر زمان دیگری به معرفی نزدیک است. شایعات شدت گرفته‌اند و حتی مشخصات این کنسول هم لو رفته است. اکنون که آمازون مکزیک برای لحظاتی Nintendo Switch Pro را فهرست کرده است، رونمایی بیش از حد قریب‌الوقوع است.

این رونمایی می‌تواند در صورت سیاست درست فروش کلی نینتندو سوئیچ را افزایش دهد. فروشی که در طول این 4 سال رکورد شکن بوده است و فرای تصور است. و همه‌ی این‌ها در حالی است که نینتندو عناوین انحصاری زیادی عرضه نکرده است. ولی سخت‌افزار بکر و طراحی منحصر به فرد فوق‌العاده ظاهر شد.

طبق شایعات احتمالاً در چند روز آینده شاهد رونمایی رسمی از Nintendo Switch Pro باشیم و در حوالی پاییز هم عرضه‌ی محدود آن را شاهد خواهیم بود.

باید منتظر ماند و دید عاقبت چه خواهد شد. نظر شما چیست دوستان؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها