خالق Uncharted یک بازی ماجراجویی جدید در دست توسعه دارد

خالق Uncharted یک بازی ماجراجویی جدید در دست توسعه دارد

به گزارش ساویس‌گیم، خالق Uncharted یعنی خانم امی هنینگ در حال ساخت یک بازی ماجراجویی جدید است. این خبر خوشحال کننده را کمک نویسنده‌ی پروژه‌ی کنسل شده‌ی جنگ ستارگان عنوان کرد.

جناب Todd Stashwick اعلام کرد که به استودیوی جدید خانم هنینگ یعنی Skydance New Media پیوسته است. قرار است در این استودیو به همراه تعدادی بازی‌ساز کار کشته روی یک بازی ماجراجویی جدید کار کنند.

همچنین ایشان اعلام کردند که برای این پروژه به یک انیماتور ارشد و برنامه‌نویس حرفه‌ای نیاز دارند. و بازی آن‌ها یک عنوان اکشن ماجراجویی تک‌نفره، داستان محور می‌باشد. موتور بازی‌سازی آن نیز آنریل خواهد بود.

شایان ذکر است که خانم هنینگ و Todd Stashwick پیش از این 2 سال روی بازی جنگ ستارگان کار می‌کردند که توسط EA کنسل شد. خانم هنینگ خالق Uncharted به شمار می‌روند و 3 نسخه‌ی ابتدایی را کارگردانی کرده است. ایشان همچنین Legacy of Kain: Soul Reaver را نیز در کارنامه دارند.

جا دارد که اشاره کنیم الکترونیک آرتز در کنسل کردن پروژه‌ها و اعمال کج سلیقگی کاملاً مسبوق به سابقه است. از جمله کارهای اشتباه آن‌ها می‌شود به تعطیل کردن استودیوی Visceral Games اشاره کرد. و همچنین کنسل کردن چندین پروژه‌ی تک نفره‌ی جنگ ستارگان. خوشبختانه خانم هنینگ در سال 2019 از این شرکت جدا شدند و استودیوی دیگری تأسیس کردند.

نظر شما چیست دوستان؟ برای تجربه‌ی بازی جدید خالق Uncharted مشتاق هستید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها