طلسم فیلم Uncharted به این زودی شکسته نخواهد شد

فیلم Uncharted

به گزارش ساویس‌گیم، طرفداران سال‌ها در انتظار فیلم Uncharted نشسته‌اند. سونی در طول این سال‌ها بارها اکران این فیلم را عقب انداخته، کارگردان را عوض کرده و تیم بازیگران را تغییر داده است. به نظر می‌رسید که این بار قرار است شاهد اکران این فیلم باشیم. اما پس از کش و قوس‌های فراوان حال باید تا سال 2022 صبر کنیم.

فیلم Uncharted با بازی تام هالند در نقش نیتن دریک و مارک والبرگ در نقش ویکتور سالیوان در حال ساخت است. سوفیا تایلر نیز نقش کلوئی فریزر را عهده‌دار خواهد بود. این فیلم توسط روبن فلچر کارگردانی می‌شود. نویسندگی Uncharted نیز به قلم آرت مارکوم و مت هالووی می‌باشد.

فیلم uncharted

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد فیلم Uncharted در دسترس است. سال گذشته، تام هالند درباره‌ی این فیلم‌نامه اظهار نظر کرد و گفت که این یکی از بهترین فیلم‌نامه‌هایی است که او خوانده است.

من فکر می‌کنم آنچه Uncharted ارائه می‌دهد، اکثر فیلم‌های مبتنی بر بازی‌های ویدیویی ارائه نمی‌دهند. این ویژگی  این است که با یک داستان اصلی و به اصطلاح اورجینال طرف است. بنابراین اگر بازی‌ها را انجام داده‌اید، باز هم اتفاقات فیلم را نمی‌توانید حدس بزنید. و اگر بازی ها را انجام نداده‌اید، باز هم از فیلم لذت خواهید برد. زیرا این یک داستان جدید است. من از همکاری در ساخت این فیلم فوق‌العاده هیجان زده‌ام و مدت‌هاست که منتظر این موقعیت بودم.

من جدیدترین پیش‌نویس فیلمنامه را دریافت کرده‌ام. و باید اذعان کنم که یکی از بهترین فیلمنامه‌هایی است که تاکنون خوانده‌ام.

فیلم Uncharted قرار است در تاریخ 11 فوریه‌ی 2022 مصادف با 22 بهمن 1400 اکران شود.

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تماشای این فیلم مشتاق هستید؟ لطفاً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها