کنسول PS5 دو برابر مجموع فروش Xbox Series X/S فروخته است

کنسول PS5 دو برابر مجموع فروش Xbox Series X/S فروخته است

به گزارش ساویس‌گیم، کنسول PS5 به نقل از جدیدترین آمارها بیش از 2 برابر مجموع فروش کنسول‌های ایکس‌ باکس سری ایکس و اس فروخته است. این در حالی است که نینتندو سوئیچ از مجموع رقبای خود بیش‌تر فروخته است.

طبق آمارهای تحلیلی یک شرکت آماری کنسول PS5 در 3 ماهه‌ی نخست سال 2021 بالغ بر 2.83 میلیون دستگاه فروخته است.

سونی پیش از این گفته بود در مدت اشاره شده 3.3 میلیون کنسول PS5 را روانه‌ی بازار کرده است. و به دلیل کمبود قطعات احتمالاً تا سال 2022 با کمبود موجودی این کنسول مواجه باشیم.

کنسول‌های مایکروسافت یعنی Xbox Series X/S در 3 ماهه‌ی نخست سال 2021 تنها موفق به فروش 1.31 میلیون دستگاه شده‌اند. این آمار مجموع فروش هر دو کنسول است و با این حال اختلاف فاحشی با فروش PS5 دارد.

مایکروسافت سال‌هاست که آمار تولید و عرضه‌ی کنسول‌های خود را ارائه نداده است. تنها آماری که ردموندی‌ها ارائه داده‌اند این است که فروش کنسول‌ها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 232% افزایش داشته است. که با توجه به عرضه‌ی کنسول‌های جدید کاملاََ طبیعی است. مایکروسافت همچنین اشاره کرد که مشکل تولید خود را تا ماه آینده‌ی میلادی برطرف خواهد کرد. و از این بابت مشکلی نخواهد داشت.

نینتندو سوئیچ هم آمار شگفت‌انگیزی را به ثبت رسانده است. این کنسول در 3 ماهه‌ی نخست سال 2021 موفق به فروش 5.86 میلیون نسخه شده است. که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12% افزایش را نشان می‌دهد.

نظر شما در خصوص این آمار چیست دوستان؟ عملکرد کدام شرکت را قابل توجه می‌دانيد؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها