اژدهای قرمز گیمینگ MSI خدمات پس از فروش کارت گرافیک‌های خود را کاهش داد

اژدهای قرمز گیمینگ MSI خدمات پس از فروش کارت گرافیک‌های خود را کاهش داد

به گزارش ساویس‌گیم، برند پیشرو‌ی گیمینگ MSI، ضمانت برخی از پردازنده‌های گرافیکی خود را کاهش می‌دهد. و برخی را به این فکر می‌اندازد که آیا این رویه بر کارت‌های گرافیک دیگر نیز در آینده تأثیر می‌گذارد یا خیر. وضعیت فعلی بازار PC گیمینگ وخیم به نظر می‌رسد. هر کسی که مایل به ارتقاء سیستم خود با کارت گرافیک جدید انویدیا یا AMD باشد، با مشکل مواجه است. چرا که تجهیزات سخت افزاری در کمترین حد خود قرار دارند. به نظر می‌رسد که اوضاع بهتر نشده که فقط بدتر شده است. زیرا گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که کمبودها ممکن است تا سال 2022 و شاید حتی 2023 ادامه داشته باشد. تنها چیزی که الآن بازی‌بازان نمی‌خواهند بخوانند خبر بدتری است. و متأسفانه، هیچ چیزی قصد بهبودی ندارد.

منابع می‌گویند: MSI برند برتر گیمینگ در جهان، اخیراً شروع به کاهش ضمانت برخی از محصولات GPU‌ی روسیه خود کرده است. که در مجموع 19 مورد است. ظاهراً، گیگابایت نیز کارت گرافیکی را عرضه کرده است که در کل فقط 90 روز گارانتی دارد! در حال حاضر به نظر می‌رسد که این فقط ممکن است در خصوص کارت‌ گرافیک‌های ساخته شده برای استخراج رمز ارز را تحت تأثیر قرار دهد. اما کاملاً ممکن است که این امر بر سایر سخت افزارهای تحت نام تجاری Nvidia یا AMD تأثیر بگذارد.

اگر بخواهیم این موضوع را بهتر تشریح کنیم، باید بگوییم که بیشتر پردازنده‌های گرافیکی دارای 36 ماه ضمانت هستند. بنابراین این بدان معناست که کاهش این میزان به 3 یا حتی 6 ماه کاهش چشمگیری است. مخصوصاً با توجه به اینکه تهیه‌ی کارت گرافیک در حال حاضر دشوار است. و شرکت‌هایی مانند انویدیا به طور بالقوه محصولات قدیمی خود را دوباره برای پر کردن شکاف بازتولید می‌کنند. در این بین ممکن است بسیاری نگران باشند که این آینده‌ی سخت‌افزار‌ها باشد. 

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها