مأموریت غیرممکن جدید تام کروز در Starfield!

مأموریت غیرممکن جدید تام کروز در Starfield!

به گزارش ساویس‌گیم، Starfield نامی که در چند هفته‌ی اخیر زیاد شنیده‌ایم. البته که عجیب نیست. و این نام بیش‌تر و بیش‌تر خودنمایی خواهد کرد. بازی جدید بتزدا اگر نگوییم مورد انتظارترین، حداقل یکی از عناوین مورد انتظار سال است.

شایعات و افشاگری‌ها یکی یکی از راه می‌رسند از تصاویر قدیمی گرفته تا حضور تام کروز در بازی. بله درست خواندید حضور تام کروز در Starfield! تام کروز چه مأموریت غیر ممکنی می‌تواند در این بازی داشته باشد؟

از شوخی گذشته احتمال وقوع این ماجرا اندک است. اما بعید نیست. بازی Starfield از جمله بزرگ‌ترین بازی‌های بتزدا در طول چند دهه‌ی اخیر خواهد بود. این بازی قرار است یک اسکایریم فضایی باشد. عنوان جاه‌طلبانه‌ی بتزدا که حال در حضور مایکروسافت امکان ولخرجی و تبلیغات گسترده هم فراهم آمده است. تام کروز با فضای این چنینی بیگانه نیست. فیلم‌های زیادی با مضمون اینچنینی بازی کرده است.

اطلاعات به دست آمده را به چشم شایعه بنگرید چون منبع موثقی این اطلاعات را منتشر نکرده است. اما به نظر اطلاعات او و دوستانش صحیح است. این شخص ادعا می‌کند که از طریق 3 کانال موثق حضور تام کروز در Starfield تأیید شده است. اما مشخص نیست که آیا صداگذاری هم صورت گرفته است یا فقط از چهره‌ی بازیگر استفاده شده. همچنین این‌که خود بتزدا هم چند سال پیش پیامی مشکوک خطاب به این بازیگر داده بود. که گمانه‌زنی‌ها را شدت بخشیده است.

به هر حال تا تأیید رسمی این ماجرا نمی‌شود خیلی روی آن حساب باز کرد. بهترین کار انتظار برای مراسم مایکروسافت در E3 2021 است.

نظر شما چیست؟ با حضور تام کروز موافق هستید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها