مراحل ساخت Hollow Knight: Silksong وارد فاز نهایی شد

Hollow Knight: Silksong

به گزارش ساویس‌گیم، انتظار طرفداران برای تاریخ عرضه‌ی Hollow Knight: Silksong کماکان پابرجا خواهد ماند. استودیوی Team Cherry پس از معرفی این دنباله‌ی مورد انتظار اخبار زیادی از آن منتشر نکرده است. خوشبختانه چندی پیش ما اندک اطلاعاتی در خصوص گیم‌پلی بازی به دست آوردیم. حال ما اخبار جدیدی از تیم توسعه‌دهندگان در اختیار داریم.

مدیر روابط عمومی Hollow Knight در دیسکورد اعلام کرد که ساخت بازی وارد فاز نهایی شده است. Team Cherry در حال حاضر مشغول بررسی و بهینه‌سازی بازی می‌باشد. این صحبت‌ها خبر خوشی در بر داشت اما متأسفانه هنوز هم خبری از تاریخ دقیق عرضه نیست. سازندگان پیش از این گفته بودند که تنها زمانی تاریخ عرضه را مشخص خواهند کرد که بازی در بهترین شرایط حاضر باشد و آماده‌ی ارائه به جهانیان باشد.

هر زمان که قرار باشد Hollow Knight: Silksong عرضه شود، این را می‌دانیم که تنها پلتفرم‌های بازی PC و نینتندو سوئیچ خواهند بود.

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تجربه‌ی این متروییدوانیای جذاب هیجان‌زده هستید؟ لطفاً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها