تماشا کنید: تریلر هیجان‌انگیز Shadow Warrior 3 سلاح‌های مختلف را نمایان می‌کند

Shadow Warrior 3

به گزارش ساویس‌گیم، Shadow Warrior 3 در جدیدترین تریلر فوق‌العاده جذاب به نظر می‌رسد. این بازی که ساخت Flying Wild Hog می‌باشد، به شما تجربه‌ای ناب از اکشن و هیجان را هدیه خواهد کرد. در این تریلر قرار است نگاهی داشته باشیم به سلاح‌های مختلف بازی و قابلیت ارتقاء آن‌ها را با هم بررسی خواهیم کرد.

نارنجک انداز Shadow Warrior 3 به نام Crimson Bull شناخته می‌شود و پس از هر شلیک نیاز به پر کردن خشاب دارید. چنان‌چه ارتقاء Sucker Punch را برای این نارنجک انداز تهیه کنید، هنگام شلیک گلوله روی یک هدف قفل خواهد شد. و اما شیش لول قهرمان ما The Outlaw نام دارد. تفنگی که دشمنان را به آتش خواهد کشید. اگر ارتقاء Poppin’ Heads را تهیه کنید دشمنان به محض هد شات شدن منفجر خواهند شد و به اطرافیان هم صدمه وارد می‌کنند.

در نهایت هم نگاهی به dual SMG خواهیم داشت. گلوله‌های این سلاح دشمنان را گیج خواهد کرد و فوق ‌العاده برای کنترل جمعیت مناسب خواهند بود. و اما یک شگفتانه‌ی ویژه، کاتانا سلاح محبوب ژاپنی که دمار از روزگار دشمنان در خواهد آورد. ارتقاء مخصوص کاتانا به نمایش در نیامد تا هواداران را هنگام تجربه‌ی بازی شگفت‌زده کند.

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

بازی Shadow Warrior 3 قرار است در ادامه‌ی سال برای پلتفرم‌های Xbox One, PS4 و PC عرضه شود.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها