سیستم مورد نیاز The Talos Principle 2

سیستم مورد نیاز The Talos Principle 2 کاور بازی تالوس پرینسیپل 2 رباتی با فانوس ایستاده مقابل مجسمه فیلسوف یونانی

بازی The Talos Principle 2 یک تجربه معمایی اول شخص و تأمل برانگیز است که مضامین فلسفی و محیط‌های خیره کننده بازی اول را با چالش‌های فزاینده‌ای که ذهن را به تکاپو می‌اندازد، به شدت گسترش می‌دهد. سیستم مورد نیاز The Talos Principle 2 را در ساویس‌گیم بخوانید.

در دنیای جدیدی متولد شده‌اید که در آن بشریت زیست‌شناختی منقرض شده است، اما فرهنگ بشری در شهری از روبات‌ها همچنان پابرجاست، در تالوس پرینسیپل 2 خود را درگیر یک ماجراجویی ذهنی می‌بینید که شامل یک ابرساختار مرموز است که قدرت‌های عظیمی را در خود پنهان می‌کند.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی The Talos Principle 2

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: 4 گیگابایت حافظه گرافیکی Radeon RX 470, GeForce GTX 970
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: چهار هسته‌ای و فرکانس 2.5 گیگاهرتزی (AMD Ryzen 5, Intel core i3/i5)
  • فضای ذخیره‌سازی: 75 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی The Talos Principle 2

  • رم RAM پیشنهادی: 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: 8+ گیگابایت حافظه گرافیکی Radeon RX 6800, GeForce RTX 3070
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: 6 یا 8 هسته‌ای 3 گیگاهرتزی (AMD Ryzen 7, Intel core i5/i7)
  • فضای ذخیره‌سازی: 75 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10

 

آیا من می‌توانم The Talos Principle 2 را بازی کنم؟

برای تجربه‌ی The Talos Principle 2 به حداقل 8 گیگابایت RAM نیاز خواهید داشت و رم پیشنهادی 16 است. برای نصب این بازی شما به 75 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت. سازندگان برای اجرای The Talos Principle 2 استفاده از حداقل پردازنده‌ی چهار هسته‌ای و فرکانس 2.5 گیگاهرتزی (AMD Ryzen 5, Intel core i3/i5) را توصیه کرده‌اند. سی پی یو پیشنهادی شامل 6 یا 8 هسته‌ای 3 گیگاهرتزی (AMD Ryzen 7, Intel core i5/i7) می‌شود. در نهایت این‌که ارزان‌ترین کارت گرافیک مناسب برای تجربه‌ی این بازی 4 گیگابایت حافظه گرافیکی Radeon RX 470, GeForce GTX 970 معرفی شده است و گرافیک پیشنهادی باید دارای مشخصاتی هم تراز 8+ گیگابایت حافظه گرافیکی Radeon RX 6800, GeForce RTX 3070 باشد.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ سوالی در خصوص بازی The Talos Principle 2 دارید؟ سیستم مورد نیاز بازی‌ها را در ساویس‌گیم بخوانید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها