نظر نیتن دریک در خصوص ایفای نقش تام هالند در Uncharted

نظر نیتن دریک در خصوص ایفای نقش تام هالند در Uncharted

به گزارش ساویس‌گیم، آیا تام هالند در ایفای نقش خود موفق بوده است؟ صداپیشه‌ی اصلی نیتن دریک یعنی نولان نورث در این خصوص اظهارنظر می‌کند.

نولان نورث در جدیدترین پادکست خود اشاراتی به فیلم مورد انتظار Uncharted کرده است. ایشان چندی پیش به صحنه‌ی فیلم‌برداری دعوت شده بود و حال نظر مساعد خود را به اشتراک می‌گذارد. نولان می‌گوید نکته‌ی مهم در خصوص تام هالند این است که او پسر فوق‌العاده خوب و مودبی است. این از همه چیز مهم‌تر است.

تام هالند بازیگر فوق‌العاده مستعدی است. او از فیزیک خوبی برخوردار است و آمادگی جسمانی خوبی هم دارد. بسیاری از بدل کاری‌های فیلم را هم خودش انجام داده است.

صحبت‌های نولان نورث تا حدودی دلگرم کننده است. چرا که خود تام هالند چندی پیش از کیفیت ایفای نقش خود در فیلم مورد انتظار Uncharted مطمئن نبود. و از این بابت ابراز نگرانی کرده بود.

نولان در خصوص دیگر بازیگران هم اظهارنظر کرد. به طور مشخص او به مارک والبرگ اشاره کرد که نقش سالی را برعهده دارد. نولان گفت من خیلی از انتخاب بازیگران راضی نیستم ولی تام و مارک تیم خوبی را تشکیل داده‌اند. به نظر با فیلم خوبی طرف باشیم و من بی صبرانه منتظر تماشای آن خواهم بود.

فیلم مورد انتظار Uncharted قرار است در تاریخ 30 بهمن‌ماه روی پرده‌ی نقره‌ای برود. نظر شما چیست دوستان؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها