بازی Age of Empires IV هم‌اکنون در وضعیت قابل بازی قرار دارد

Age of Empires IV

به‌ گزارش ساویس‌گیم، سال 2017 بود که مایکروسافت از در دست ساخت بودن بازی Age of Empires IV خبر داد. سازندگان بازی Relic Entertainment می‌باشد. در این مدت اطلاعات زیادی در خصوص این بازی در دسترس نبود. اما به نظر می‌رسد که فاصله‌ی زیادی تا عرضه شدن بازی نداریم.

ما پیشرفت خوبی در ساخت بازی داشته‌ایم. من نمی‌خواهم دلتان را آب کنم، ولی ما هر روز مشغول اجرای این بازی هستیم. ساخت بازی‌های استراتژی و تاکتیکال خیلی جالب است. ساخت هوش مصنوعی، جهان بازی، شبیه‌سازی تمدن‌ها و چیزهایی از این دست. سپس همه‌ی این موارد را با یکدیگر ترکیب می‌کنیم. اما همه‌ی این‌ها که ترکیب شد ما تازه یک بازی داریم. یک بازی که نیاز به بهینه‌سازی و بهبود دارد. از همه مهم‌تر این بازی باید حس و حال Age of Empires را تداعی کند.

البته Age of Empires IV تنها تکه‌ای از پازل محتواهای این فرانچایز بزرگ است. قرار است در ماه ژانویه شاهد عرضه‌ شدن محتوای جدید برای Age of Empires II: Definitive Edition باشیم. همچنين Age of Empires III: Definitive Edition نیز قرار است محتوای اضافه‌ای دریافت کند.

بازی Age of Empires IV  قرار است برای PC عرضه شود. تاریخ دقیق عرضه هنوز مشخص نیست. اما با توجه به صحبت‌های سازندگان امید می‌رود که در سال 2021 شاهد عرضه شدن آن باشیم.

خب همراهان نظر شما چیست؟ مشتاق تجربه‌ی نسخه‌ی جدید Age of Empires هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها