مجله‌ی رسمی پلی‌استیشن پس از 33 سال تغییر نام می‌دهد

مجله‌ی رسمی پلی‌استیشن پس از 33 سال تغییر نام می‌دهد

به گزارش ساویس‌گیم، مجله‌ی رسمی پلی‌استیشن در بریتانیا که به UK Official PlayStation Magazine معروف است، از این پس به Play Magazine تغییر نام داده است. این تغییر نام پس از 33 سال فعالیت این انتشارات رخ داده است. و این مهم از طریق ایمیل به مشترکین مجله اعلام شده است.

دست‌اندرکاران UK Official PlayStation Magazine این مهم را خاطر نشان کردند که این تغییر نام شروعی تازه برای آن‌ها خواهد بود. Play Magazine مجله‌ای برای عاشقان پلی‌استیشن خواهد بود. و طرفداران این برند محبوب کماکان می‌توانند اخبار و اطلاعات دست اول را از این مجله‌ی رسمی پلی‌استیشن به دست آورند. شایان ذکر است که هیچ تغییری در نویسندگان و خبرنگاران مجله هم ایجاد نشده است.

مجله‌ی رسمی پلی‌استیشن که اکنون Play Magazine نام گرفته، تنها مجله‌ی رسمی باقی مانده می‌باشد. مجله‌ی رسمی ایکس باکس و مجله‌ی رسمی نینتندو به ترتیب در سال 2020 و 2014 تعطیل شده‌اند. در هر صورت پیام دست‌اندرکاران مجله‌ی پلی‌استیشن این است که اگر طرفدار پلی‌استیشن از زمان PS1 تا PS5 هستید، این مجله برای شماست. نویسندگان و خبرنگاران این مجله عاشق پلی‌استیشن هستند و ماهانه جدیدترین اخبار و اطلاعات را برای شما ارائه می‌کنند.

نظر شما چیست دوستان؟ امیدی به سرپا ماندن مجلات هست؟ از طرفداران مجله‌ی رسمی پلی‌استیشن هستید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها