تاریخ عرضه‌ی تقریبی Biomutant از جانب THQ Nordic مشخص شد

biomutant

به گزارش ساویس‌گیم، بازی Biomutant نخستین بار در سال 2017 معرفی شد. این عنوان با نمایش‌های جذابی که داشت طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرد. تأخیرهای پی در پی این عنوان نقش‌آفرینی اما هیجان پیرامون آن را کاهش داده است. بازی Biomutant قرار بود ابتدا در سال 2019 توسط THQ Nordic عرضه شود. بازی بارها تأخیر خورد و هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی برای آن مشخص نشده است.

با توجه به صحبت‌های مدیر عامل THQ Nordic بازی Biomutant با عرضه فاصله‌ی چندانی ندارد. مدیر عامل شرکت این بازی را یک عنوان فوق‌العاده مهم قلمداد می‌کند. ایشان از عرضه شدن بازی در سه‌ماهه‌ی اول 2021 خبر دادند. یعنی تا قبل از ماه آوریل. با توجه به نزدیک بودن آن تاریخ، باید منتظر یک نمایش جدید از بازی باشیم.

بازی Biomutant قرار است برای پلتفرم‌های PS4, Xbox One و PC عرضه شود. همچنين برای کنسول‌های PS5 و XBOX SERIES X/S نیز قابل اجرا خواهد بود. اما مشخص نیست که این قابلیت به وسیله‌ی پشتیبانی از نسل قبل می‌باشد یا نسخه‌ی مخصوص نسل جدید. بازی پرداخت‌های درون برنامه‌ای نخواهد داشت.

شما می‌توانید 10 دقیقه از گیم‌پلی بازی را در پائین تماشا بفرمائید:

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD| دانلود با کیفیتFULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب همراهان نظرتان چیست؟ برای تجربه‌ی این بازی مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها