AirTag برای رهگیری اشیاء کاربرد دارد نه کودکان یا حیوانات خانگی

AirTag برای رهگیری اشیاء کاربرد دارد نه کودکان یا حیوانات خانگی

به گزارش ساویس‌گیم، AirTag به شما امکان رهگیری وسائل مهم شما را می‌دهد. اما آیا می‌شود از این وسیله برای رهگیری افرادی که دوستشان داریم استفاده کنیم؟ اپل می‌گوید که این از جمله کاربردهای این وسیله نیست ولی راه دیگری برای این منظور وجود دارد. اپل استفاده از ساعت هوشمند خود را برای رهگیری فرزندان خود استفاده کنید.

به دلیل مسائل امنیتی اپل AirTag را فقط به رهگیری اشیاء محدود کرده است. برای رهگیری فرزندان استفاده از ساعت هوشمند اپل پیشنهاد شده است. همانطور که قبلاً هم اشاره کرده بودیم، امکان ردگیری افراد توسط این وسیله وجود ندارد. و در صورت سوءاستفاده یک نوتیفیکشن به تلفن آن شخص ارسال خواهد شد. همچنین می‌شود به کمک نیروهای امنیتی آن وسیله را غیرفعال کرد.

برای ردگیری حیوانات خانگی هم تنها در صورتی کاربرد خواهد داشت که آن حیوان از محدوده‌ی مشخصی خارج نشود. برای رهگیری نیز باید از برنامه‌ی Find My Network استفاده کرد. اطلاعات بیشتر در خصوص AirTag را می‌توانید در لینک‌های زیر پی‌گیری کنید. قیمت این وسیله 29 دلار است و پک 4 تایی آن نیز 99 دلار قیمت دارد.

نظر شما ذر خصوص کاربرد این وسیله جیست دوستان؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها