Fall Guys Ultimate Knockout، فصل سوم این بازی پر از شگفتی خواهد بود

Fall Guys Ultimate Knockout

به گزارش ساویس‌گیم، استودیو Mediatonic توسعه دهنده بازی اخیراً جدیدترین تریلر Fall Guys Ultimate Knockout را با نمایش فصل سوم از این بازی آغاز کرد. قرار است این فصل همراه با پوسته‌ها و لباس‌های زمستانی زیادی همراه باشد. این توسعه دهنده توییت کرد که هفت سطح جدید همراه با بیش از 30 پوسته جدید به بازی اضافه خواهد شد.

همراه با لباس‌های جدید موانع و اتفاقات جدیدی نیز به بازی اضافه شده است. همچنین توسعه دهندگان بازی نوید شگفتی‌های هیجان‌انگیز بیشتری را برای این فصل دادند. برخی از این مطالب جدید از طریق IGN منتشر خواهند شد. فصل سوم بازی Fall Guys Ultimate Knockout از 15 دسامبر مصادف با سه شنبه 25 آذر آغاز می‌شود.

در تریلر منتشر شده، ما شاهد این هستیم که پوسته‌های متنوع جدیدی به بازی اضافه شده است. از جمله پوسته‌های جدید میتوان به پوسته گوزن شمالی، آدم برفی و پنگوئن اشاره کرد. برای جزئیات بیشتر در روزهای آینده با ساویس‌گیم همراه باشید. Fall Guys Ultimate Knockout در حال حاضر برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است. این بازی گرچه جایزه بهترین بازی چند نفره را از دست داد، اما تاکنون بیش از 11 میلیون نسخه برای رایانه‌های شخصی به فروش رسانده است.

دانلود با کیفیت 480 | دانلود با کیفیت 720 | دانلود با کیفیت 1080

تماشا به صورت تمام صفحه

نظر شما در مورد این بازی چیست؟ آیا شما از طرفداران این بازی هستید؟ نظرات خود را برای ما در بخش کامنت‌ها بنویسید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها