مشکلات حقوقی بازی The Sinking City گریبان خریداران نسخه‌ی PS4 را گرفت

The Sinking City

به گزارش ساویس‌گیم، بازی The Sinking City عنوان جالبی بود. این بازی در سال 2019 عرضه شده و شم کارآگاهی استودیوی Frogwares را با ترس لاوکرفتی در آمیخته بود. متأسفانه بازی ضربه‌ی بزرگی از جانب مسائل حقوقی خورد. ضربه‌ای که آشفتگی روابط بین Frogwares و ناشر بازی Nacon را عیان کرد. این اختلاف به قدری شدید شد که بازی از فروشگاه‌های دیجیتالی حذف شد. خوشبختانه اکنون این مشکل برطرف شده است. و حال بازی برای نسل جدید نیز منتشر گشته است.

نسخه‌ی PS5 این بازی بهبودهای فراوانی به خود دیده است. از جمله‌ی این بهبودها می‌شود به کیفیت 4K، نرخ فریم 60 و زمان‌های بارگذاری کوتاه‌تر اشاره کرد. از طرفی The Sinking City از قابلیت‌های ویژه‌ی DualSense نیز پشتیبانی می‌کند. متأسفانه به دلیل دعوای حقوقی با Nacon که هنوز به عنوان ناشر نسخه‌ی PS4 شناخته می‌شود، Frogwares امکان فراهم کردن ارتقاء رایگان گرافیکی از PS4 به PS5 نبودند. در حقیقت Frogwares به تنهایی نسخه‌ی PS5 را نشر و توسعه داده است.

The Sinking City

به هر حال بازی The Sinking City هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PlayStation 4, Xbox One, Switch، PC و PS5 در دسترس است. اگر به بازی‌های کارآگاهی علاقمند هستید و از طرفی به فضاسازی لاوکرفتی هم نیم نگاهی دارید، این بازی را از دست ندهید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ به بازی‌های اینچنینی علاقمند هستید ؟لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها