بخش چندنفره‌ی Call of Duty: Black Ops Cold War را رایگان تجربه کنید

Call of Duty: Black Ops Cold War

از 3 اردیبهشت‌ماه تا 8 اردیبهشت‌ماه، بازی‌بازان در همه‌ی پلتفرم‌ها می‌توانند به بخش چند نفره‌ی فصل 3 Call of Duty: Black Ops Cold War دسترسی داشته باشند. این هفته دسترسی رایگان با توجه به عرضه‌ی Black Ops Cold Season 3، نمی‌توانست در زمان بهتری اجرا شود. در ادامه با ساویس‌گیم همراه باشید.

مجموعه‌ای کامل از محتوا در طول فصل 3 در حال آمدن است. به طور خاص، بازیکنان به اپراتورهای جدیدی مانند Knight و Wraith که قبلاً منتشر شده بود، دسترسی پیدا می‌کنند. هر دو به عنوان اعضای یک سازمان اطلاعاتی ضد دشمن معروف به Perseus فعالیت می‌کنند. شخصیت مورد علاقه هواداران‌، کاپیتان پرایس نیز در آخرین فصل برای همه کسانی که بازی پایه دارند. به مبارزه می‌پردازد. البته سلاح‌های اضافی از جمله اسلحه AMP63، تفنگ تاکتیکی CARV.2، اسلحه تک تیرانداز K31 سوئیس و چاقوی بالستیک Black Ops در بازی وارد می‌شوند. به علاوه، فصل 3 چالش‌های باز کردن سلاح را به حالت Zombies BOCW معرفی کرد. تازه واردانی که تصمیم می‌گیرند در طول دوره آزمایشی دسترسی رایگان به بخش چند نفره امتحان کنند، بنابراین چیزهای زیادی برای کشف دارند.

روزهای دسترسی رایگان کاملاً مناسب برای ارائه اخیر محتوای چندنفره در فصل سوم Call of Duty: Black Ops Cold War است. بازیکنانی که علاقه‌مند به تجربه آنلاین بازی هستند. خوب است که طی پنج روز آینده آن را امتحان کنند.

اکتیویژن آخرین ورود خود را به عنوان Call of Duty پاییز گذشته در اواسط ماه نوامبر آغاز کرد. مانند همیشه در مورد ورودی‌های جدید این فرانچایز، این نسخه همچنان عملکرد فوق العاده خوبی در بازار دارد. در واقع، این کار آنقدر خوب انجام شده است که ناشر اخیراً تأیید کرده است که فروش کلی COD در این مدت از 400 میلیون واحد فروش فراتر رفته است.

Call of Duty: Black Ops Cold War

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها