رمضان به جزیره‌ی زیبای بازی Animal Crossing نیز رسید

رمضان به جزیره‌ی زیبای بازی Animal Crossing نیز رسید

به گزارش ساویس‌گیم، بازی پرطرفدار و پرفروش Animal Crossing: New Horizons رویدادهای زیادی را در سال گذشته میزبانی کرده است. قرنطینه‌ی جهانی ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا شاید محدودیت‌هایی را ایجاد کرده باشد. محدودیت‌هایی که بر تجمع افراد سایه افکنده است.

مسلمانان جهان در حالی وارد دومین رمضان در دوران کرونا شده‌اند که این واقعه‌ی جهانی محدودیت‌های زیادی را ایجاد کرده است. افراد زیادی عادت داشتند که افطاری را در جمع خانواده و یا در مساجد برگزار کنند. اما بدون شک این تجمع نیز همچون سایر تجمعات محدود شده است.

برای حل این مشکل به شیوه‌ای جالب و با رعایت دستورات بهداشتی، کاربر CrossingBollywood اقدام مثبتی انجام داده است. این کاربر با تزئین بخشی از جزیره‌ی Animal Crossing: New Horizons موجبات گردهمایی و جشن گرفتن فرا رسیدن رمضان را ایجاد کرده است. دیگر کاربران نیز به یاری این شخص خوش ذوق آمده‌اند و تصاویر جالبی را در این خصوص به اشتراک گذاشته‌اند.

امیدواریم که این رمضان و عید فطر آخرین رمضان ایام کرونا باشد و پس از آن شاهد برطرف شدن این ویروس عالم‌گیر باشیم.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها