کیفیت اجرایی Resident Evil Village روی PS5 و Xbox Series X مشخص شد

کیفیت اجرایی Resident Evil Village روی PS5 و Xbox Series X مشخص شد

به گزارش ساویس‌گیم، کپکام دیشب در جریان نمایش جدید بازی Resident Evil Village اطلاعات زیادی را ارائه داد. از تأیید حضور حالت Mercenaries گرفته تا تاریخ عرضه‌ی دمو و کیفیت اجرایی بازی روی کنسول‌های جدید.

کنسول‌های PS5 و Xbox Series X قادر به ارائه‌ی کیفیت 4K/60 هستند. اما اگر طرفدار فناوری رهگیری پرتو باشید باید به 45 فریم اکتفا کنید. کنسول Xbox Series S نیز کیفیت 1440p/45 را ارائه می‌دهد. در حالت فناوری رهگیری پرتو نیز نرخ فریم به 30 تقلیل پیدا می‌کند. کیفیت اجرایی کنسول‌های نسل پیش نیز مشخص شده است. کنسول‌های PS4 Pro و Xbox One X دو حالت گرافیکی فول اچ‌دی و 60 فریم را ارائه می‌دهند یا 4K/30. کیفیت اجرایی روی PS4 نیز به صورت 900p و 40 فریم می‌باشد.

در نهایت کنسول ایکس باکس وان نیز کیفیت 900p و نرخ فریم 30 را ارائه می‌دهد. شایان ذکر است که کیفیت اجرایی بازی روی گوگل استادیا نیز متغییر است. و حالت‌های گوناگونی را شامل می‌شود. بازی Resident Evil Village قرار است در تاریخ 17 اردیبهشت ماه برای پلتفرم‌های مختلف عرضه شود.

نظر شما چیست دوستان؟ این کیفیت اجرایی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها