بازیگر اصلی سریال مورد انتظار The Witcher: Blood Origin مشخص شد

بازیگر اصلی سریال مورد انتظار The Witcher: Blood Origin مشخص شد

به گزارش ساویس‌گیم، بازیگر نقش اول مرد سریال The Witcher: Blood Origin مشخص شد. آقای Laurence O’Fuarain که سابقه‌ی نقش‌آفرینی در سریال‌های Vikings و Game of Thrones در دنباله‌ی فرعی ویچر ایفای نقش‌ خواهد کرد. این بازیگر ایرلندی قرار است نقش مبارزی به نام Fjall را بازی کند. همانطور که می‌دانید این سریال داستان ویچر را 1200 سال قبل از ماجرای گرالت تعریف خواهد کرد.

پس از گذشت سال‌ها رمان ویچر از Andrzej Sapkowski به جایگاهی که شایسته‌ی آن است رسیده است. حتی خود نویسنده هم گمان نمی‌کرد اثرش به یکی از شناخته شده‌ترین آی‌پی‌های عصر حاضر بدل شود. اثری که برای بیش از 2 دهه نا شناخته مانده بود و به لطف CD Projekt RED به این جایگاه رسید.

فصل اول سریال ویچر نیز فوق‌العاده محبوب شد و قرار است به‌زودی شاهد فصل دوم آن باشیم. فصل دوم سریال ویچر قرار است بازیگران جدیدی را به نمایش گذارد. Cassie Claire نقش جادوگر اعظم فیلیپا آیلهارت را بازی خواهد کرد. Graham McTavish نیز نقش جاسوس Dijkstra را بازی خواهد کرد. همچنین ظاهراً سر و کله‌ی Wild Hunt نیز به فصل دوم خواهد رسید. البته هنوز توسط نتفیلیکس تأیید نشده است. فصل دوم ویچر برای پخش در سال 2021 برنامه‌ریزی شده است و همانطور که می‌دانید هنری کویل نقش اصلی را بر عهده خواهد داشت.

نظر شما چیست همراهان؟ مشتاق The Witcher: Blood Origin هستید؟ در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها