آغاز به کار پیش‌درآمد سریال Game Of Thrones؛ نگاهی به بازیگران

آغاز به کار پیش‌درآمد سریال Game Of Thrones؛ نگاهی به بازیگران

به گزارش ساویس‌گیم، چه شما طرفدار پایان جنجالی Game Of Thrones باشید یا نه، طرفداران این سریال فانتزی گزینه‌های زیادی پیش رو دارند. House Of The Dragon یکی از دنباله‌های فرعی این سریال است که فیلم‌برداری آن هم به تازگی آغاز شده است.

با توجه به این‌که نویسنده‌ی مجموعه یعنی George R.R. Martin به تازگی قرارداد 5 ساله با HBO بسته است، انتظار می‌رود که شاهد مجموعه‌های زیادی از این فرانچایز باشیم. البته جناب مارتین داستان‌های دیگری نیز دارد که ارزش اقتباس سینمایی داشته باشند. مانند Sandkings. اما پیش‌درآمدها و دنباله‌های فرعی Game Of Thrones به قدری زیاد هستند که بعید است نوبت به آن‌ها برسد. به عنوان مثال می‌شود به 10,000 Ships, The Nine Voyages, Flea Bottom، Tales of Dunk and Egg اشاره کرد. اما قبل از اینکه خودمان را در خیال‌پردازی غوطه‌ور کنیم، House Of The Dragon نخستین اثری خواهد بود که فیلم‌برداری آن آغاز شده است. حال نگاهی داشته باشیم به بازیگران House Of The Dragon:

خانم Emma D’Arcy در نقش Princess Rhaenyra Targaryen ایفای نقش خواهند کرد. Matt Smith نیز در نقش Prince Daemon Targaryen بازی خواهد کرد. Rhys Ifans نیز نقش Otto Hightower را عهده‌دار خواهد بود. Olivia Cooke نیز نقش Alicent Hightower را زنده خواهد کرد.

نظر شما در خصوص فرانچایز Game Of Thrones چیست دوستان؟ مشتاق تماشای House Of The Dragon هستید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها