سازندگان بازی Blood and Truth بر روی یک بازی مخصوص PS5 کار می‌کنند

Blood and Truth

به گزارش ساویس‌گیم، شاید SIE London Studio به اندازه‌ی دیگر استودیوهای داخلی سونی بزرگ نباشد. شاید عناوین ساخت این استودیو در سطح عناوین ناتی‌داگ و سانتامونیکا نباشد. اما فراموش نکنید که این استودیو عنوان انحصاری PSVR یعنی Blood and Truth را در کارنامه دارد. به همین دلیل کنجکاوی درباره‌ی عنوان در دست ساخت آن‌ها بسیار زیاد است.

طبیعتاً تا زمان دریافت اطلاعات رسمی از این بازی در دست ساخت فاصله داریم، اما به تازگی اطلاعات جدیدی به دست آورده‌ایم. David Skilton از استودیو لندن سونی در حساب لینکدین خود به کار بر روی بازی انحصاری PS5 اشاره کرده است.

دقیقاً در همین بین یک آگهی استخدام در سایت استودیو نیز ذکر شد. این آگهی به یک طراح ارشد بخش چندنفره‌ اشاره می‌کند. با توجه به این‌که PS5 در حال حاضر فقط برای عناوین پشتیبانی از نسل قبل از PSVR پشتیبانی می‌کند، مشخص نیست که بازی در دست ساخت این استودیو چیست. ولی در گذشته اذعان داشتند که فقط بر روی عناوین VR کار خواهند کرد.

احتمالاً تا زمان معرفی بازی سازندگان Blood and Truth فاصله‌ی زیادی داشته باشیم. در حال حاضر تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم حدس زدن است. منتظر اطلاعات بیشتر در این خصوص باشید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ Blood and Truth را بازی کرده‌اید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها