Halo را فراموش کنید! Lawn Mowing Simulator عنوانی است که منتظرش بودیم

Halo را فراموش کنید! Lawn Mowing Simulator عنوانی است که منتظرش بودیم

به گزارش ساویس‌گیم، حتماً سایت Nintendo Life را دنبال کرده‌اید. همان سایتی که ماه گذشته چند بازی شبیه‌ساز چمن‌زنی افتضاح را برای نینتندو سوئیچ تبلیغ می‌کرد. اما روی ایکس‌باکس کاربران همیشه بهترین چیزها را دریافت می‌کنند. برای همین است که فیل اسپنسر تمام تلاش خود را کرده بود تا بهترین Lawn Mowing Simulator را تقدیم طرفداران ایکس‌باکس کند. عنوانی که در Xbox Indie Showcase توجه‌ها را به خود معطوف کرده بود.

بی شوخی، این‌گونه شبیه‌سازی‌ها پتانسیل محبوب شدن زیادی دارند. خصوصاً این بازی که برندهای مختلف چمن‌زنی را لایسنس کرده است!

این بازی به شما امکان راه‌اندازی شرکت چمن‌زنی خودتان را می‌دهد. استخدام نیرو، خرید دستگاه و انجام کارهایی از این دست همگی در Lawn Mowing Simulator امکان‌پذیر است. در زمینه‌ی گیم‌پلی هم خیالتان راحت با یک تجربه‌ی چمن‌زنی واقع‌گرایانه طرف خواهید بود.

بازی Lawn Mowing Simulator قرار است برای پلتفرم‌های Xbox One, Xbox Series X و Xbox Series S در تابستان پیش‌رو عرضه شود. البته شما می‌توانید با ثبت‌نام در برنامه‌ی Xbox Insider زودتر این عنوان را تجربه کنید.

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD| دانلود با کیفیتFULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

 

نظر شما چیست دوستان؟ در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها