انتشار به‌روزرسانی 3 بازی Microsoft Flight Simulator به تاخیر افتاد

Microsoft Flight Simulator

به گزارش ساویس‌گیم، بازی Microsoft Flight Simulator مورد تحسین منتقدین قرار گرفته است. در این ماه یک به‌روزرسانی بزرگ دریافت می‌کند که بریتانیا و ایرلند را به عنوان مقاصد جدید اضافه می‌کند. استودیو Asobo توسعه دهنده بازی اعلام کرده است که این به‌روزرسانی با تاخیر یک هفته‌ای منتشر خواهد شد. با این حال، معتقد است که مقدار محتوای جدید باید ارزش آن را داشته باشد.

توسعه دهنده در یک پست وبلاگ جدید گفت: “متأسفانه ، این شهرهای جدید اندکی تأخیر ایجاد می‌کنند … این یک فرایند و منبع داده جدید برای ما است و ابزارها باید برای این شهرها به روز شوند تا یکپارچه در سیستم ادغام شوند.” این گزارش خاطرنشان کرد که تیم Bing Maps و Bluesky، ارائه دهنده اطلاعات آن، در این روند همکاری کرده‌اند.

در مورد محتوا، استودیو Asobo تأیید کرد که بیش از 70 مکان جدید، پنج فرودگاه، آنتن‌های هوایی جدید و سایر موارد جدید وجود دارد. همچنین انتظار می‌رود دو چالش برای فرود و پنج شهر کاملاً جدید وجود داشته باشید. به طور کلی، قبل از گشت و گذار در شهرهایی مانند لندن باید یک هفته دیگر منتظر بمانید.

بازی Microsoft Flight Simulator در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی در دسترس است. تابستان امسال قرار است برای ایکس‌باکس سری اس/ایکس وارد بازار شود.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها