استقبال گسترده‌ی کاربران ایکس باکس از Fallout 76 و کمک فیل اسپنسر به این بازی

استقبال گسترده‌ی کاربران ایکس باکس از Fallout 76 و کمک فیل اسپنسر به این بازی

به گزارش ساویس‌گیم، علی رغم یکی از فاجعه‌بارترین عرضه‌ها، Fallout 76 شاهد یک تغییر چشمگیر پس از به‌روزرسانی‌های متعدد شد. این بازی هنوز هم خیلی عالی نیست. اما از زمان عرضه شاهد پیشرفت‌های مداوم و محسوسی بوده است. و در مقایسه با وضعیتی که در آن منتشر شده بود، بازی آنلاین بتزدا بسیار بهتر شده است. به خصوص به دلیل دریافت محتواهایی مانند Wastelanders و Steel Dawn.

در واقع، طبق گفته‌های تاد هاوارد از استودیوی Bethesda Game Studios، تعداد بازیکنان Fallout 76 به طرز چشمگیر‌ی رشد کرده است. در جریان میزگرد اخیر مایکروسافت-بتزدا صحبت‌های جالبی صورت گرفته است. هاوارد در مورد اینکه فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، یکی از اولین کسانی است که در عرضه‌ی فاجعه‌بار Fallout 76، برای مشاوره به آن مراجعه کرده است، صحبت کرد. و کمکی که اسپنسر در اختیار او گذاشت به بازی در مسیر بهبودی کمک کرد. هاوارد همچنین اظهار داشت که در حال حاضر، Fallout 76 یکی از پرمخاطب‌ترین بازی‌های Xbox است.

هاوارد گفت: “وقتی بازی عرضه شد، مشکلات زیادی داشتیم. و ما بسیاری از مردم را ناامید کردیم.” صادقانه بگویم: “ما چیز کمی را خراب نکردیم. بازی مشکلات فاجعه‌ای داشت. و یکی از افرادی که من تماس گرفتم فیل [اسپنسر] بود. و من گفتم: “سلام ، چیزهای زیادی وجود دارد که ما با آن‌ها سر و کار داریم، شما چه توصیه‌ای دارید؟” و او مرا با برخی از افراد حرفه‌ای مشغول در Xbox آشنا کرد.  و این نوع مشاوره واقعاً واقعاً به ما کمک کرد. و اکنون، با دیدن اینکه Fallout 76 یکی از پرمخاطب‌ترین بازی‌های Xbox است، ما احساس می‌کنیم فوق‌العاده خوش شانس هستیم که در کنار ایکس باکس حضور داریم. “

Fallout 76 در حال حاضر در PS4 ، Xbox One و PC موجود است. همچنین اخیراً به Xbox Game Pass (در میان نوزده بازی دیگر Bethesda) اضافه شده است.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها