بهترین بازی ‌های پیشنهادی برای سرگرم شدن در تعطیلات

بهترین بازی ‌های پیشنهادی برای سرگرم شدن در نوروز 1400

بهار و تابستان همیشه برای گیمرها فرصت خوبی بوده است تا بتوانند با خیالی آسوده به تجربه‌ی عناوینی که دوست دارند بپردازند. با توجه به اینکه دید و بازدیدها امسال به مانند سال گذشته تقریباً کنار گذاشته شده‌اند، بنابراین فرصت بیشتری هم برای لذت بردن از بازی‌ها وجود دارد. در ادامه قرار است بهترین بازی ‌های پیشنهادی برای سرگرم شدن در تعطیلات را به شما پیشنهاد کنیم، بنابراین لطفاً تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

نوشتار مرتبط:  آموزش جامع Call of Duty Mobile، هر آنچه که باید درباره‌ی کالاف دیوتی موبایل بدانید 

Call of Duty

(تقریباً تمام پلتفرم‌ها!)

مجموعه‌ی Call of Duty بهترین انتخاب برای هر شرایطی است. این مجموعه‌ی پرطرفدار شما را به دل یک نبرد هیجان‌انگیز می‌برد. از بخش داستانی درگیرکننده‌ گرفته تا بخش‌های چندنفره‌ی رقابتی و پرهیجان. گان‌پلی دلچسب این مجموعه محال است به این زودی‌ها تکراری شود. بدون شک هر یک از شماره‌های این مجموعه می‌تواند تا ساعت‌ها و روزها شما را سرگرم کند. از دیگر مزیت‌های این مجموعه می‌شود به وجود بخش‌های متنوع در آن اشاره کرد. بخش داستانی، بخش زامبی، بخش بتل رویال و بخش‌های متنوع دیگر.

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Hitman 3 به علاوه‌ی سیستم پیشنهادی 

بهترین بازی ‌های پیشنهادی برای سرگرم شدن در نوروز 1400

Hitman

(PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Nintendo Switch, Xbox Series X/S, PC, Google Stadia)

مجموعه‌ی جدید Hitman توانست دوباره نام این فرانچایز محبوب را سر زبان‌ها بیاندازد. علیرغم کم و کاستی‌هایی که ور بخش‌های گرافیک و داستان وجود داشت، اما نمی‌شود از گیم‌پلی جذاب آن چشم‌پوشی کرد. Hitman به شما یک هدف می‌دهد و یک زمین بازی. این شما هستید که انتخاب می‌کنید چگونه به آن هدف برسید. راه‌های متنوع و جذابی که در هر مرحله گنجانده شده است ارزش تکرار آن را به شدت بالا برده است.

با توجه به فقدان بازی‌های مخفی‌کاری در طی چند سال گذشته، طرفداران این سبک انتخاب دیگری هم ندارند. البته ناگفته نماند که Hitman دست شما را برای تغییر سبک هم باز گذاشته است. و شما مجبور به انجام این بازی به شکل مخفی‌کاری صرف نیستید. جدیدترین نسخه‌ی این مجموعه Hitman 3 می‌باشد که غوغایی به پا کرده است. عنوانی که نقاط ضعف شماره‌های پیشین را پوشانده و به یک تجربه‌ی کاملاً دلچسب بدل شده است.

نوشتار مرتبط:  نقد و بررسی Red Dead Redemption 2؛ به سوی بی نهایت و فراتر از آن 

بهترین بازی ‌های پیشنهادی برای سرگرم شدن در نوروز 1400

Red Dead Redemption 2

(PlayStation 4, Xbox One, PC, Stadia)

برای غرق شدن در دنیای وسیع غرب وحشی چه زمانی بهتر از ایام تعطیلات؟ Red Dead Redemption 2 عنوانی که در سال 2018 عرضه شد و مرزهای واقعگرایی در دنیای بازی‌ها را جابه‌جا کرد. پس از گذشت چند سال هنوز هم عنوانی یارای برابری با کیفیت این شاهکار را ندارد. کیفیت بصری خیره‌کننده در کنار جهانی به غایت وسیع Red Dead Redemption 2 را به یک عنوان استثنایی بدل می‌کند.

اگر بخواهید صرفاً مراحل اصلی بازی را دنبال کنید حداقل یک هفته زمان خواهد برد. و اگر بخواهید تمام مراحل بازی را انجام دهيد احتمالاً باید تمام تعطیلات را به این شاهکار اختصاص دهید. جدای از مراحل داستانی درگیرکننده و متنوع فعالیت‌های جانبی زیادی هم در بازی گنجانده شده است. از شکار کردن و ماهیگیری گرفته تا دنبال کردن تبهکاران و جستجوی گنج! اگر هنوز این بازی بی نظیر را تجربه نکرده‌اید الآن بهترین فرصت است. اگر هم قبلاً آن را تجربه کرده‌اید از بخش آنلاین بازی غافل نشوید. رد دد ردمپشن 2 یکی از بهترین بازی ‌های پیشنهادی برای سرگرم شدن در تعطیلات است.

نوشتار مرتبط:  8 نکته‌ی جالب درباره‌ی The Witcher 3 که نمی‌دانستید 

بهترین بازی ‌های پیشنهادی برای سرگرم شدن در نوروز 1400

The Witcher 3

(PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch, PC)

ویچر 3 یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های تاریخ و پرافتخارترین عنوان تا به امروز است. عنوانی که به عقیده‌ی بسیاری بهترین نقش‌آفرینی تاریخ است که پس از اسکایریم عرضه شده. برای انجام خط داستانی این بازی به بیش از 100 ساعت زمان نیاز خواهید داشت. اگر بخواهید خودتان را غرق در مراحل فرعی بازی که دست کمی از مراحل اصلی آن ندارند کنید، این عدد را چند برابر کنید. همه‌ی این‌ها صرفنظر از بسته‌های عظیم گسترش‌دهنده‌ای است که هر کدام چند ده ساعت محتوا به آن افزوده‌اند.

یکی از مزیت‌های ویچر 3 اینجاست که نیازی نیست برای لذت بردن از داستان حتماً شماره‌های پیشین را هم بازی کرده باشید. حال که جدیدترین ساخته‌ی CD Projekt RED یعنی سایبرپانک 2077 غرق در مشکلات است، چه بهتر که خودتان را با شاهکار این استودیوی لهستانی سرگرم کنید. اگر هنوز به تجربه‌ی این شاهکار نپرداخته‌اید بیش از این خودتان را محروم نکنید.

نوشتار مرتبط:  هر آنچه که باید درباره‌ی Gran Turismo 7 بدانید 

بهترین بازی ‌های پیشنهادی برای سرگرم شدن در نوروز 1400

Gran Turismo Sport

(PS4)

در این‌که Gran Turismo Sport ضعیف‌ترین نسخه‌ی این ابر فرانچایز هیچ شکی نیست. اما نمی‌شود از پیشرفت این بازی در طول این چند ساله چشم‌پوشی کرد. اسپورت در ابتدای عرضه‌ از فقر شدید محتوا رنج می‌برد. در صورتی که شماره‌های گذشته غنی‌ترین محتوا را در بر داشتند. سازندگان در طول این چند سال با عرضه‌ی به‌روزرسانی‌های متعدد و رایگان بر محتوای بازی افزودند. حال اندکی می‌توان این بازی را تحمل کرد. و می‌توان آن را شایسته‌ی نام بزرگ گرن توریسمو دانست. یکی از مزیت‌های بزرگ این بازی هم بدون شک بخش Split-screen آن است. کمتر عنوان مسابقه‌ای این روزها این بخش را در بر دارد.

اگر از طرفداران بازی‌های مسابقه‌ای و اتومبیلرانی هستید تجربه‌ی Gran Turismo Sport به شما پیشنهاد می‌شود. ناگفته نماند که بخش آنلاین این بازی هم از جمله بهترین بخش‌های آنلاین در بازی‌های هم سبک است.

نوشتار مرتبط:  20 بازی شبیه‌ساز برتر که باید تجربه کنید 

Civilization VI

(PC, iOS, Nintendo Switch, PlayStation 4, Xbox One, Android)

دوره‌ای که بازی‌های استراتژی یکه‌تاز بازار بودند گذشته است. این روزها این سبک جذاب محجور مانده است. اما Civilization VI توانست با ارائه‌ی یک تجربه‌ی سطح بالا دگرباره این سبک را بر سر زبان‌ها بیاندازد. در این بازی شما امپراطوری خود را بنا خواهید کرد. به دیگر امپراطوری‌ها یورش خواهید برد و شهرها را غارت خواهید کرد. و مثل همیشه برای انجام این کارها به منابع نیاز خواهید داشت. و برای جذب منابع باید به زمین‌های وحشی اطراف رجوع کنید. بخش‌های زیادی برای لذت بردن از Civilization VI وجود دارد. یک فرصت دوباره به این سبک محبوب بدهید. مطمئناً پشیمان نخواهید شد.

نوشتار مرتبط:  نقد و بررسی بازی Yakuza: Like a Dragon 

بهترین بازی ‌های پیشنهادی برای سرگرم شدن در نوروز 1400

Yakuza

(PlayStation 2, PlayStation 3, PSP, Wii U, PlayStation 4, PC,Xbox One, Xbox Series X/S, PlayStation 5, Stadia)

مجموعه‌ی یاکوزا، مجموعه‌ای که علی‌رغم تمام خوبی‌ها توجه لازم به آن نمی‌شود. همیشه از این عدم توجه افسوس می‌خوردم، چرا که این مجموعه به راستی شایسته‌ی بیش از این‌هاست. داستانی غنی و درگیرکننده، گیم‌پلی جذاب و دلچسب، گرافیکی هم سطح با بهترین‌های سال. همه‌ی این موارد تنها گوشه‌ای از جذابیت‌های مجموعه‌ی یاکوزا می‌باشد. خوشبختانه سگا در سال‌های اخیر رویکرد متفاوتی را اتخاذ کرده است. دوبله‌ی بهتر و تبلیغات مناسب‌تر از جمله این اقدامات است.

همچنین این مجموعه در سال‌های اخیر از انحصار کنسول‌های پلی‌استیشن خارج شده است و هم‌اکنون در دسترس افراد زیادی قرار گرفته. کاربران ایکس‌باکس می‌توانند شماره‌های مختلف آن را روی گیم‌پس تجربه کنند. و کاربران PC هم که انتخاب‌های بی‌شماری دارند. فقط کافی است یکی از شماره‌های این مجموعه را امتحان کنید، محال است که شیفته و عاشق فضای آن نشوید. اگر آشنایی با این مجموعه و این سبک ندارید Yakuza 0 را به شما پیشنهاد می‌کنم.

نوشتار مرتبط:  5 ویژگی برتر Ghost of Tsushima نسبت به دیگر عناوين جهان‌باز 

Ghost of Tsushima

(PS4)

شاهکار ساکرپانچ متأسفانه در سایه‌ی دیگر انحصاری بزرگ سونی قرار گرفت. تبلیغات نامناسب سونی نزدیک بود که ضربه‌ی بزرگی به Ghost of Tsushima بزند اما پتانسیل بالای این شاهکار حتی با نمایش اول بازی هم عیان بود. موفقیت این بازی به قدری بزرگ و خیره‌کننده بود که حتی سونی را در بُهت فرو برد. آن‌ها بلافاصله با کمبود نسخه‌ی فیزیکی بازی در بازار مواجه شدند. با این حال شبح سوشیما توانست رکوردهای متعددی را زیر پا گذارد. برای لذت بردن از این بازی لازم نیست حتماً طرفدار سونی باشید، همین که عاشق زیبایی باشید کفایت می‌کند.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های ایکس‌ باکس سری ایکس 

Ori and the Will of the Wisps

(Nintendo Switch, Xbox One, Xbox Series X/S, PC)

یک سکوبازی دلنشین که همراه با گرافیک هنری و چشم‌نواز تجربه‌ای دلچسب را ایجاد می‌کند. Ori and the Will of the Wisps دنباله‌ی عنوانی است که توانسته بود توجه بسیاری را به خود جلب کند. خصوصاً این‌که دستپخت یک استودیوی مستقل و تازه‌کار بود. حال در این شماره ما با عنوانی پخته‌تر، کامل‌تر و زیباتر طرف هستیم. تجربه‌ی یک گیم‌پلی هیجان‌انگیز که عناصر نقش‌آفرینی هم به آن اضافه شده لذت بازی را دوچندان کرده است. از طرفی نمی‌شود به داستان بازی اشاره نکرد. داستانی که حتماً با پایان خود شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ کدامیک از عناوین فهرست بهترین بازی ‌های پیشنهادی برای سرگرم شدن در تعطیلات را به تجربه کرده‌اید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید. و عضو گروه تلگرامی کاربران ساویس‌گیم شوید تا با حرفه‌ای‌ها در ارتباط باشید.

شما چه عناوین دیگری را پیشنهاد می‌دهید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها