سازندگان از عملکرد بازی تحسين‌شده‌ی Control رضایت دارند

Control

به گزارش ساویس‌گیم، Remedy Entertainment بدون شک یکی از بهترین عناوین خود را سال گذشته روانه‌ی بازار کرد. Control عنوان فوق‌العاده‌ای بود که هم از لحاظ منتقدان و هم فروش عملکرد فوق‌العاده‌ای بر جای گذاشت. با این‌که این بازی آن‌چنان هم پرفروش نشد اما سازندگان از عملکرد آن راضی هستند. Control توانست سود خوبی را روانه‌ی استودیوی فنلاندی کند.

به نقل از مدیرعامل Remedy Entertainment فروش 2 میلیون نسخه‌ای کنترل آن را به یک موفقیت بزرگ تبدیل نمی‌کند. اما ما از عملکرد بازی راضی هستیم. به خصوص این‌که بازی اقبال عمومی را به همراه داشته است.

ما واقعاً از موفقیت Control خوشحالیم. این بازی جایزه‌ی بازی سال را از آن خود کرد. بیش از 2 میلیون واحد فروخته است. و به فروش خود ادامه می‌دهد. اما فروش 2 میلیون نسخه‌ای در هنر-صنعت ما خیلی چشمگیر نیست. وقتی در مورد بازی‌های پرفروش صحبت می‌کنیم، هدف ما بزرگ‌تر از این اعداد و ارقام است.

Remedy در حال حاضر روی چندین پروژه کار می‌کند. یکی از آن‌ها با همکاری Epic Games ساخته می‌شود. در همین حال، تیم سازنده‌ی کنترل همچنین در حال کار روی پروژه‌ی بزرگ بعدی استودیو است. پروژه‌ای که در همان جهان کنترل و آلن ویک قرار دارد. در کل، Remedy Entertainment در حال حاضر روی پنج بازی جدید کار می‌کند که در چهار تیم مختلف پخش شده است. کنترل در حال حاضر برای پلتفرم‌های PS5, Xbox Series X/S, PS4, Xbox One و PC در دسترس است.

نظر شما چیست دوستان؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها