بازی Dead Island 2 احتمالاً فقط برای کنسول‌های نسل جدید عرضه خواهد شد

Dead Island 2

بازی Dead Island 2 تقریبا 7 سال پیش اعلام شد. و ما هنوز نتوانسته‌ایم آن را به هیچ عنوان رسمی ببینیم. تریلر اعلامیه زمانی سرگرم کننده بود، اما مشخصاً با پیشرفت این پروژه مشکلی ایجاد نشده است. زیرا اکنون چندین بار برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان را تغییر داده است. و جدیدترین مورد آن استودیوی Dambusters است. اما ناشر اصرار دارد که بازی با وجود همه این مشکلات همچنان در راه است. اکنون به نظر می‌رسد حتی بیشتر از پیش نیز اوضاع به طور بالقوه تغییر کرده است. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

همانطور که به لطف کاربر توییتر MauroNL اشاره شد. طبق لیست جدید شغلی Dambusters ، آن‌ها در حال کار بر روی “عنوان AAA” هستند که برای کنسول‌های بعدی و رایانه‌های شخصی ذکر شده است. در حالی که Dead Island 2 به طور خاص در آنجا ذکر نشده است. این تنها بازی است که در لیست‌های دیگر به آن اشاره می‌شود. و تنها بازی استودیو در حال توسعه شناخته شده است.

لیست‌های شغلی اعلام شده خبر از آن می‌دهد.که بنابراین به نظر می‌رسد تاخیر قسمت گذشته نشان می‌دهد که این بازی اکنون فقط کنسول‌های جدید را هدف قرار خواهد داد.

هیچ یک از اینها به طور رسمی چیزی گفته نشده است، اما با توجه به اینکه یک توسعه دهنده جدید در سال 2019 شروع به کار کرده است. کاملاً امکان دارد که توسعه مجدداً شروع شود، با اعطای این مورد، ممکن است تا سال 2022-2023 شاهد آن نباشیم. بنابراین فقط برای کنسول‌های جدید منطقی خواهد بود.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها