عرضه Need for Speed تاخیر خورد، Criterion پشتیبان توسعه Battlefield است

Need for Speed

الکترونیک‌آرتز اعلام کرده است که استودیو Criterion برای پشتیبانی از استودیو DICE در عنوان بعدی Battlefield تلاش خواهد کرد. در نتیجه تولید و عرضه عنوان بعدی Need for Speed ​​یک سال به تأخیر می‌افتد. Laura Miele ، مدیر ارشد استودیوی EA در گفتگو با Polygon، گفت که Criterion از Need for Speed بی بهره نخواهد بود. و هیچکدام از امتیازات با مشکل مواجه نیستند. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

بتلفیلد در حال شکل گیری عالی است. تیم فوق العاده سخت کار کرده است، آن‌ها سال گذشته سخت تلاش کردند و بله، ما از خانه کار می‌کردیم. و سخت است ساخت بازی از خانه سخت است و تیم EA DICE کمی خسته شده است. ما یک بازی عالی و چند پتانسیل باورنکردنی داریم.

ما برای پیروزی بازی می‌کنیم. ما در حال تلاش برای ارائه یک بازی Battlefield عالی در بازار هستیم.  با توجه به اینکه Codemasters حداقل یک عنوان جدید مسابقه‌ای را در دست دارد. و در حال کار بر روی آن است، منطقی است که فعلاً Need for Speed ​​را به تأخیر بیندازند.

به هیچ وجه ما تصمیمی مانند این را نمی‌گرفتیم. قطعاً این تصمیم بدون در نظر گرفتن موضوعات مختلف و مشاوره با استودیو و تاثیری که آن‌ها می‌توانند در توسعه این بازی داشته باشند صورت نگرفته است. این اولین بار نیست که Criterion و DICE با هم کار می‌کنند. آن‌ها در توسعه بازی Battlefront کار کرده‌اند. و همچنین در Battlefields با هم همکاری کرده‌اند. و یک همکاری مشترک بسیار با ثبات و نزدیک با DICE دارند. من واقعاً اطمینان دارم که این یک پیروزی مثبت برای آن‌ها خواهد بود.

این مدیر همچنین تأیید کرد که در این بین Need for Speed ​​به Codemasters تحویل داده نخواهد شد و این سری در حال فراموشی و تعطیلی نیست. استودیو Criterion دارنده این فرانچایز هستند. به همین دلیل آن‌ها ریمستر این بازی را مدیریت خواهند کردند. هر چیزی که در برند Need for Speed ​​اتفاق می‌افتد. قطعاً آ‌ن‌ها مسئول آن خواهند بود یا مواردی از طریق آن‌ها اتفاق می‌افتد تا اطمینان حاصل شود که آن‌ها با آن و شیوه توسعه همراه هستند. در حال حاضر نسخه بعدی Need for Speed ​​قرار است برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری اس/ایکس و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

در مورد Battlefield بعدی، قرار است با رونمایی از بهار امسال آغاز شود. این جنگ به “جنگ نظامی همه جانبه” باز خواهد گشت و از نبردهای مختلف وسایل نظامی، نقشه‌های بزرگ برای بخش چند نفره و تخریب بهبود یافته برخوردار است. اگرچه از مزایای کامل پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری اس/ایکس بهره خواهد برد. اما هنوز برای کنسول‌های نسل قبلی تأیید نشده است. برای جزئیات بیشتر در ماه‌های آینده با ساویس‌گیم همراه باشید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها