بازی PUBG: New State برای اندروید و آی‌او‌اس معرفی شد

PUBG New State

به گزارش ساویس‌گیم، هلدینگ شرکت Krafton و دارنده آی‌پی‌های PlayerUnknown’s Battlegrounds ، از جمله PUBG اخیراً گفت که آن‌ها برنامه‌هایی برای راه اندازی حداقل یک بازی جدید از این سری در آینده نزدیک دارند. آن بازی اکنون اعلام شده است. PUBG: New State دنباله‌ای تمام عیار برای PUBG Mobile است و قرار است امسال برای دستگاه‌های اندروید و آی‌او‌اس راه اندازی شود. پیش ثبت نام این بازی در اندروید باز است و به زودی برای دستگاه‌های آی‌او‌اس نیز به صورت مستقیم ادامه خواهد یافت.

بازی PUBG: New State قصد دارد تفاوت‌های زیادی با مدل قبلی خود ایجاد کند. اما بزرگترین مورد این تنظیمات است. بازی در یک دوره نزدیک به آینده برگزار می‌شود. سلاح‌ها و وسایل نقلیه نیز به همین ترتیب تغییر می‌کنند. در حالی که ما همچنین می‌توانیم انتظار داشته باشیم مواردی مانند نقشه و موارد دیگر نیز تغییرات مناسب را ببینند. قطعاً همان چیزی است که به نظر می‌رسد. تریلر منتشر شده از این عنوان را در انتهای این مطلب از ساویس‌گیم تماشا کنید.

در همین حال ، گزارش ها همچنین حاکی از آن است که یک PUBG 2 همچنین می‌تواند برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی در حال کار باشد. عنوان ترسناک بقا در آینده The Callisto Protocol نیز در آینده در جهان PUBG تنظیم شده است. به نظر می رسد که Krafton به طور قطع برنامه‌های زیادی را برای این فرانچایز در نظر گرفته است.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت FullHD

تماشا به صورت تمام صفحه

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها