معرفی بازی پابجی موبایل| PUBG Mobile: پیش به سوی جنگ

PUBG MOBILE

امروز می‌خواهیم به شما PUBG Mobile رو به طور کامل معرفی کنیم. عنوانی که قطعاً تا حالا اسم آن رو شنیدید. در ادامه‌ی این مقاله با ساویس‌گیم همراه باشید.

در تاریخ 9 فوریه‌ی سال 2018 میلادی تنسنت گیمز (Tencent Games) این بازی یعنی PUBG Mobile را برای پلتفرم‌های اندروید و آی او اس ساخت و منتشر کرد. از آن وقت تا بدین لحظه این بازی طرفداران زیادی پیدا کرده است. احتمالاً دلیل این موفقیت بزرگ این باشد که علاوه بر به‌روزرسانی و پشتیبانی فوق‌العاده، این بازی روی این دو پلتفرم رایگان است. شایان ذکر است که نسخه‌های دیگر PUBG Mobile که برای کنسول‌های نسل نهم و کامپیوتر منتشر شده‌اند 30 دلار قیمت دارند.

این بازی همیشه به‌روزرسانی‌های متعددی دریافت میکند. این به‌روزرسانی‌ها غالباً گرافیک آنرا بهتر می‌کنند، شخصیت‌های جدید به بازی اضافه می‌کنند، بعضاً نقشه‌های جدید و تغییراتی دیگرنیز اضافه می‌کنند. همچنین یک نسخه‌ی لایت (Lite) از بازی وجود دارد. که این نسخه برای گوشی‌های ضعیف از لحاظ سخت افزاری مناسب است. حجم کمتری نیز دارد.

 PUBG Mobile حالت‌های مختلفی برای گیمر تدارک دیده است؛ مانند:

بتل رویال:

PUBG MOBILE

در این بخش از بازی شما همراه با 99 نفر دیگر از هواپیما بر روی جزیره‌ای فرود می‌آیید. و برای جنگ و بقا باید سلاح، بسته‌های بازیابی سلامت(MedKit)، مهمات، زره و کلاه خود برای خودتان پیدا کنید. سلاح سرد و قطعات اضافی برای سلاح‌ها مانند دوربین، خشاب بزرگ‌تر، و گریپ (Grip) نیز در این بازی موجود است.

این بازی به شما قابلیت بازی تک‌نفره، دو نفره و گروهی می‌دهد. در حالت گروهی شما از ابتدای بازی در گروهی سه نفره هستید که باید با کار تیمی و مبارزه با دشمنان آن‌ها را شکست دهید. ولی این تمام ماجرای بازی نیست! شما در کنار جنگیدن باید از دایره‌ی آبی (Blue Wall) و همچنین منطقه خطر (Danger Area) فرار کنید. بلووال یک دیوار به رنگ آبی است که جزیره‌ای که بازی در آن جریان دارد را  به شکل یک دایره محاصره کرده و کم کم کوچک‌تر می شود. اگر دیوار از شما رد شود شما رفته رفته خونتان کم می‌شود و در آخر کشته خواهید شد.

منطقه‌ی خطر اما اینطور نیست!

پابجی موبایل

منطقه خطر که در نقشه به صورت دایره‌ای قرمز نمایان است. در منطقه‌ای از بازی به صورت تصادفی به وجود می‌آید. اگر شما در منطقه‌ی خطر حضور داشته باشید، تنها راه چاره‌تان این است که به خانه‌ها یا هر جایی که سقف داشته باشد بروید. و تا پایان منطقه‌ی خطر آنجا پناه بگیرید. وگرنه کشته خواهید شد.

حالا این منطقه‌ی خطر اصلاً چی هست و چرا باید از آن فرار کنیم؟ در منطقه‌ی خطر هواپیماهایی وجود دارند که آن منطقه را به طور کامل بمباران می‌کنند. اگر متوجه شدید که شما در منطقه‌ی خطر هستید و هیچ خانه ای آنجا نیست، مطمئن باشید که کشته می‌شوید و هیچ راه فراری برای شما وجود ندارد. مگر اینکه دعای جدتان پشتتان باشد و شما بتوانید از زیر آتش بمب ها فرار کنید!

بخش چند نفره:

پابجی موبایل

این حالت از بازی بخش‌ها و نقشه‌های مختلفی دارد. برای مثال در یکی از حالت‌ها شما در یک نقشه‌ی کوچک به تنهایی و بدون داشتن تیم با هم می‌جنگید. و هر کس کشته شد دوباره با هواپیمایی که در آنجا وجود دارد به بازی برمی‌گردد. یا یک حالت دیگری که وجود دارد این است که گیمران در جزیره‌ای دور افتاده و کوچک هستند. و در آن جا با یکدیگر نمی‌جنگند! این حالت صرفاً جنبه‌ی سرگرمی و آموزشی دارد. در این حالت همه‌ی وسایل نقلیه‌ی بازی، تفنگ‌ها، زره‌ها، و لباس‌ها وجود دارند. درضمن چند تمرین و بازی‌های کوچک تیراندازی وجود دارد که اگر تازه به این بازی آمده باشید، قطعاً به دردتان می‌خورد.

خب دوستان نظر شما چیست؟ این بازی را تجربه کرده‌اید؟ لطفاً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

محمدرضا احمدیمشاهده نوشته ها

محمدرضا احمدی

We Get Dirty To Make World Clean. That's Our Duty -Capitan Price

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها