روایت زک اسنایدر از لیگ عدالت، تریلر فیلم Zack Snyder’s Justice League

Zack Snyder’s Justice League

با توجه به اکران Zack Snyder’s Justice League نزدیک به یک ماه دیگر، تریلر جدیدی از این فیلم منتشر شده است. پس از حوادث و اتفاقات فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice که در آن بتمن و زن شگفت انگیز تیم ابرقهرمانی از جمله فلش، آکوامن و سایبورگ را تشکیل می‌دهند. که سعی دارند از جهان در برابر Steppenwolf محافظت کنند. در ادامه تریلر جدید منتشر شده از این عنوان را در ساویس‌گیم تماشا کنید.

تریلر با صداگذاری از لکس لوتر آغاز می‌شود: “خدا مرده است”. و همانطور که انتظار می‌رفت این تریلر، نگاهی به جوکر جدید به جوکر جرد لتو ارائه می‌دهد.

لیگ عدالت اولین بار در نوامبر 2017 در سینماها پخش شد. اسنایدر کارگردان اصلی بود اما در طی مراحل پس از تولید به دلایل شخصی از پروژه فاصله گرفت. و جاس ویدون را به انجام کار و تکمیل فیلم واگذار کرد. پس از اکران، طرفداران از مشارکت‌های ویدون در این فیلم انتقاد کردند و یک کمپین اینترنتی چندین ساله ایجاد کردند که از شرکت برادران وارنر خواستار انتشار نسخه اصلی اسنایدر شدند.

علاوه بر ارائه دیدگاه اصلی اسنایدر برای فیلم، محتوای جدیدی نیز به آن اضافه خواهد شد. از جمله مهمترین آن‌ها پیوستن جرد لتو به بازیگران، تکرار نقش خود به عنوان جوکر، ابرقهرمانی که قبلاً در فیلم Suicide Squad بازی کرده بود.

فیلم Zack Snyder’s Justice League در تاریخ 18 مارس مصادف با 28 اسفند به طور اختصاصی در HBO Max منتشر می‌شود.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت FullHD 

تماشا به صورت تمام صفحه

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها