هدست جدید بی‌سیم ایکس‌باکس رونمایی شد به همراه تریلر

Xbox هدست

به گزارش ساویس‌گیم، مایکروسافت به دنبال موفقیت هدست PULSE 3D ، پلی‌استیشن 5 هدست بی‌سیم Xbox را برای راه اندازی در تاریخ 16 مارس مصادف با 26 اسفند با قیمت 99.99 دلار معرفی کرده است. از طریق بلوتوث می‌تواند با کنسول‌های جدید ایکس‌باکس سری اس و ایکس و همچنین رایانه‌های شخصی و حتی تلفن‌های هوشمند متصل شود. در پست جدید بلاگ Xbox Wire ، این شرکت در مورد فلسفه طراحی هدست صحبت می‌کند. و در عین حال پشتیبانی خود را از Windows Sonic ، Dolby Atmos و DTS Headphone: X تأیید می‌کند.

میکروفون این هدست نیز بسیار خوب است. دارای عناصر تشکیل دهنده پرتوی دوگانه است که بیشتر بر روی گفتار تمرکز می‌کنند تا صدای محیط. همچنین این ویژگی دارای قابلیت بی صدا کردن خودکار است که می‌تواند در صورت عدم تمایل به صحبت نکردن مورد استفاده قرار گیرد. البته می‌توان این ویژگی را روشن یا خاموش کرد و دکمه قطع دستی نیز ارائه می‌شود. از نظر ماندگاری باتری، با 30 دقیقه شارژ حداکثر چهار ساعت می‌توان از این هدست استفاده کرد.

آن را به مدت سه ساعت شارژ کنید و طبق گفته شرکت تولید کننده باید حداکثر 15 ساعت عمر داشته باشد. این را بخاطر بسپارید که دوام باتری بسته به فاصله یک کنسول همراه با سایر لوازم جانبی متفاوت است. در روزهای آینده منتظر جزئیات بیشتر در مورد هدست بی سیم Xbox در ساویس‌گیم باشید. همچنین می‌توانید آن را در تریلر زیر بررسی کنید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها