بازی PUBG 2 برای کنسول، موبایل و PC در حال ساخت است

pubg PUBG 2

به گزارش ساویس‌گیم، آیا زمان عرضه شدن PUBG 2 فرا رسیده است؟ پابجی کماکان از طرفداران بی‌شماری برخوردار است. اما با عرضه شدن عناوینی چون فورتنایت و کالاف دیوتی وارزون، ستاره‌ی پابجی رو به افول است. شاید الآن بهترین فرصت برای عرضه شدن یک دنباله برای پابجی باشد.

به نقل از یک رسانه‌ی کره‌ای دنباله‌ی PUBG در دست ساخت است. در حقیقت چندین سال است که این دنباله در حال توسعه است. متأسفانه این مقاله به انگلیسی ترجمه نشده است، اما می‌شود برخی اطلاعات جالب را از آن استخراج کرد. استودیوی Krafton که نام جدید PUBG Corp شعبه‌ی Seoul خود را در سال 2019 تأسیس کردند. در آن‌جا مراحل توسعه‌ی PUBG 2 در حال پیشرفت است. همچنین PUBG Mobile 2 نیز توسط استودیوای که پابجی لایت را ساخته است، در حال توسعه است.

جالب است بدانید که خالق اصلی پابجی در مراحل ساخت این دنباله دخیل نیست. چرا که پیش از این گفته بود علاقه‌ای به ساخت دنباله ندارد. ایشان در حال کار بر روی یک عنوان جدید هستند. شایان ذکر است که The Callisto Protocol نیز در استودیوی زیر نظر Krafton مشغول ساخت می‌باشد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ ساخت PUBG 2 را مناسب می‌دانید؟ لطفاً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب پیشنهادی:

4 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها