در فصل چهارم بازی Fall Guys: Ultimate Knockout به آینده خواهیم رفت

fall guys

بازی Fall Guys: Ultimate Knockout ساخته مدیاتونیک همچنان در مرکز توجه است. در حال حاضر، این بازی در اواسط فصل سوم خود است. که مخصوصاً به لطف کاهش قابل توجه محتوای اواسط فصل، برای بازی بسیار جذاب شده است. به نظر می‌رسد، بازی در حال آماده شدن برای گام بعدی است. در ادامه با ساویس‌گیم همراه باشید.

مدیاتونیک به تازگی در توئیتر صحبت كوتاهی کرده است. و برای چهارمین فصل سری Fall Guys اطلاعاتی به اشتراک گذاشته است. در حالی که جزئیات در حال حاضر کم است. اما تأیید شده است که فصل 4 یک موضوع آینده نگر خواهد داشت. طرفداران به طور واضح می‌توانند انتظار دوره‌های جدید، بازی‌های کوچک، لوازم آرایشی و سایر موارد را داشته باشند. اگرچه جزئیات مربوط به آن هنوز به اشتراک گذاشته نشده است و همچنین ما دقیقاً نمی‌دانیم چه زمانی فصل 4 شروع می‌شود.

بازی Fall Guys: Ultimate Knockout در حال حاضر برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است. این تابستان برای نینتندو سوئیچ و ایکس‌باکس وان و همچنین ایکس‌باکس سری اس/ایکس منتشر خواهد شد. در روزهای آینده با جزئیات بیشتر در مورد آن و فصل چهارم پیش رو همراه ساویس‌گیم باشید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها