به‌روزرسانی 3.5 بازی Fall Guys: Ultimate Knockout منتشر شد

Fall Guys Ultimate Knockout

استودیو Mediatonic دیروز بخشی از فصل 3.5 را با برخی از مطالب جدید Fall Guys: Ultimate Knockout به روز کرد. این توسعه دهنده بیان کرده که این فصل بدون داشتن ” yeets” (این اشاره به چکش غول پیکر Big Yeetus) منتشر خواهد شد. به نظر می‌رسد یک نگاه اجمالی سریع به تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که به‌روزرسانی بزرگی منتشر شده است. تصاویر منتشر شده را در انتهای این مطلب از ساویس‌گیم تماشا کنید.

فصل 3.5 تعداد زیادی محتوای جدید اضافه نمی‌کند اما دارای یک سطح کاملاً جدید و بیش از 40 ماموریت و مرحله جدید برای نسخه‌های فعلی است. لباس‌های جدید DLC و مجوزهای فروشگاه همراه با نمایش‌ها و لباس‌های جدید نیز اضافه می‌شوند. بنابراین اگر تاج‌هایی ذخیره کرده‌اید، اکنون زمان مناسبی برای صرف آن‌ها خواهد بود.

بازی Fall Guys: Ultimate Knockout در حال حاضر برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است. به نظر می‌رسید که برای سرویس Xbox Game Pass خواهد آمد تا اینکه Mediatonic تأیید کرد که برنامه‌ای برای این کار وجود ندارد. صرف نظر از این، هنوز هم علاقه‌مند است که بازی را به تمام پلتفرم‌های اصلی بیاورد، بنابراین هنوز میتوان امید داشت.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها