آخرین اطلاعات در خصوص مراسم GDC 2021 به علاوه‌ی برنامه‌ی زمانی

GDC 2021

به گزارش ساویس‌گیم، Informa Tech، برگزارکننده‌ی کنفرانس توسعه دهندگان بازی (GDC) گفته است که رویداد 2021 فقط به صورت آنلاین برگزار می‌شود. در حالی که در ابتدا قرار بود یک کنفرانس “ترکیبی” باشد. که در کنار یک “نمایش مجازی قدرتمند” در سانفرانسیسکو به صورت فیزیکی نیز برگزار شود. اما به تازگی Informa Tech تأیید کرد که بخش حضوری نمایشگاه امسال را ملغی کرده است.

مراسم GDC 2021 قرار است در حد فاصل 28 تیر تا 1 مرداد برگزار شود. ماه‌ها پس از موعد سنتی آن در اسفندماه. تصمیمی که احتمالاً ناشی از تمایل به فاصله گرفتن این رویداد از بدترین زمان همه‌گیری جهانی ویروس بوده است. و امیدوار به این‌که مردم بتوانند به صورت فیزیکی حضور داشته باشند.

اگرچه ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا در سالن‌های Moscone با هم دوباره جمع شویم. و ما یک بخش رقابت شخصی را در نظر گرفتیم. ما تصمیم گرفتیم که مهم‌تر است که سخنرانان، شرکت‌کنندگان و حامیان مالی ما بتوانند از قبل برنامه‌ریزی کنند. همچنان که تا جای ممکن ایمنی و نکات بهداشتی را مورد توجه داشته باشیم. و توجه خود را صرف ارائه بهترین GDC ممکن کنیم.

GDC 2021

همانند مراسمات پیشین، کنفرانس امسال نیز با محتوای غنی توسعه یافته با هیئت مشاوره‌ی‌ ما، تمرکز بر ایجاد جامعه‌ی واحد، شبکه سازی و جشن‌هایی که GDC به آن معروف است، پر خواهد شد.

دوستان نظرتان چیست؟ مراسم GDC را دنبال می‌کنید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها