بازی رایگان جدید Epic Games Store مشخص شد

Epic Games Store sunless sea

به گزارش ساویس‌گیم، بازی رایگان جدید Epic Games Store مشخص شد. بازی مورد بحث Sunless Sea از Failbetter Games می‌باشد. بازی مذکور یک تجربه‌ی داستان محور، غیر خطی با تاکید بر انتخاب‌های بازیکنان می‌باشد. همچنین این بازی roguelike می‌باشد و برخی عناصر آن تصادفی انتخاب می‌شوند. این بازی را می‌توانید از تاریخ 7 اسفندماه به مدت یک هفته به رايگان دریافت کنید.

بازی Sunless Sea جایگزین بازی‌های Absolute Drift و Rage 2 در Epic Games Store خواهد شد. ناگفته نماند این بازی‌ها را تا تاریخ 7 اسفندماه می‌توانید به رايگان دریافت کنید.

هفته‌ی گذشته Epic یک رویداد ویژه برگزار کرد. و طی آن اعلام کرد که مجموعه‌ی Kingdom Hearts برای اولین بار به عنوان انحصاری Epic Games Store در مارس 2021 برای PC در دسترس قرار می‌گیرد.

اپیک گیمز استور sunless sea

شرکت Epic در ژانویه ادعا کرد که Epic Games Store از زمان راه‌اندازی در دسامبر 2018 بیش از 160 میلیون کاربر روی PC به خود جلب کرده است. این شرکت از زمان راه‌اندازی به صورت هفتگی عناوین رایگان را به کاربران اعطا می‌کند. از جمله 103 بازی در سال 2020، مجموعاً به ارزش 2407 دلار بر اساس قیمت بازی‌ها در ایالات متحده. اپیک گفت: کاربران سال گذشته بیش از 749 میلیون عنوان رایگان دریافت کرده‌اند.

نظر شما چیست دوستان؟ از مشترکان Epic Games Store هستید؟ تا کنون بازی‌های رایگان این پلتفرم نرم‌افزاری را دریافت کرده‌اید؟ نظرتان در خصوص سیاست‌های انحصارطلبانه‌ی این شرکت چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها