تماشا کنید: تریلر رونمایی از بازی Samurai Warriors 5 به علاوه‌ی تاریخ عرضه

Samurai Warriors 5

به گزارش ساویس‌گیم، Koei Tecmo فرانچایزهای زیادی در سبک musou در اختیار دارد. با این‌که Dynasty Warriors به اسطوره‌ها و نبردهای چین باستان می‌پردازد، Samurai Warriors 5 به تاریخ سامورائی و ژاپن می‌پردازد. مدت‌هاست که نسخه‌ی جدیدی از Samurai Warriors منتشر نشده است، اما این موضوع به زودی تغییر خواهد کرد.

بازی Samurai Warriors 5 قرار است در ادامه‌ی این سال برای کنسول‌ها و PC عرضه شود. این بازی نبردهای 1 در برابر 1000 را وارد فاز جدیدی می‌کند. بازی مذکور از لحاظ گرافیکی پیشرفت زیادی به خود دیده است و سبک بصری جدیدی را ارائه می‌دهد. شایان ذکر است که این بازی به داستان Oda Nobunaga خواهد پرداخت.

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD| دانلود با کیفیتFULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

بازی Samurai Warriors 5 قرار است برای پلتفرم‌های PS4, Xbox One, Nintendo Switch و PC در تابستان پیش‌رو عرضه شود. هنوز صحبتی از ارتقاء گرافیکی مخصوص برای PS5 و XBOX SERIES X/S نشده است. اطلاعات تکمیلی قرار است در آینده‌ی نزدیک ارائه شود.

خب دوستان نظرتان چیست؟ به این سبک بازی علاقه دارید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها