گویا نام جدید بازی Rainbow Six Quarantine به نام Parasite نیست!

Rainbow Six Quarantine

به گزارش ساویس‌گیم، یوبیسافت اخیراً تأیید کرده است که آنها قصد دارند نام Rainbow Six Quarantine را قبل از راه اندازی تغییر دهند. با توجه به وضعیت همه گیری کووید-19 در حال حاضر در سراسر جهان، ایده خوبی است. به تازگی، پرونده‌های بارگذاری شده برای بازی در سرورهای PSN به نمایش درآمده بودند. که نام جدید آن Rainbow Six Parasite خواهد بود. با این حال، به نظر می‌رسد حدس و گمان‌ها اشتباه بود و چنین نیست.

در بیانیه ای که به PC GamesN ارائه شد. یوبیسافت اعلام كرد كه برخی از جزئیات مربوط به دورهای اخیر بازی داخلی در این شرکت در دسترس عموم قرار گرفته است. نام Parasite برای همان اهداف به عنوان نام آزمایشی استفاده می‌شد. اما نام نهایی نیست که یوبیسافت برای این بازی در نظر گرفته است. ناشر می‌گوید که جزئیات بیشتر درباره بازی شوتر تاکتیکی و نام جدید آن “به زودی” به اشتراک گذاشته می‌شود.

یوبیسافت می‌گوید: در حالی که اخیراً به اشتراک گذاشته‌ایم که نام Rainbow Six Quarantine را تغییر خواهیم داد ،” Parasite “فقط نامی در بازی بود است که تیم‌های داخلی ما از آن برای تست و بررسی استفاده می‌کنند. اخیراً، ما یک تست داخلی برای این بازی انجام داده‌ایم و برخی از جزئیات آن به اطلاع عموم رسیده است. ما می‌توانیم تأیید کنیم که این یک نگاه اجمالی به بازی آینده است و به زودی جزئیات بیشتری از جمله نام رسمی را به اشتراک خواهیم گذاشت.

Rainbow Six قرنطینه یا هر نامی که در نهایت نامیده می‌شود در حال حاضر در شرف راه اندازی است. تا قبل از اکتبر سال جاری قرار است منتشر شود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر بازی با ساویس‌گیم همراه باشید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها