استودیو DICE LA در حال کار بر روی یک عنوان جدید از  Battlefield است

Battlefield

به گزارش ساویس‌گیم، به نظر می رسد استودیو DICE LA در حال کار بر روی یک عنوان جدید از Battlefield است. این به گفته مدیر ارشد طراحی استودیو جاستین ویبی در توییتر است که از همه خواسته است حدس بزنند که برای انجام چه کارهایی اکنون هیجان زده است. پس از حدس و گمان های فراوان، وی تأیید کرد که بازی در دست ساخت عنوان جدیدی از Battlefield است.

وی سپس خاطرنشان کرد که ، شگفت آور است که من می‌توانم روی یک بازی کار کنم که تقریباً 20 سال پیش عاشق آن شدم! بازی [Battlefield] 1942 برای زمان خود بسیار شگفت انگیز بود. من مشتاقانه منتظر شنیدن آنچه که در یک عنوان جدید Battlefield دوست دارید و امیدوارید داشته باشید، هستم.

این استودیو که قبلاً به عنوان استودیو بازی های خطرناک بسته بود شناخته می‌شد. با ساخت بازی‌ها تیراندازان اول شخص بیگانه نیست. و در گذشته روی عناوین مختلفی همچون Medal of Honour و Medal of Honor: Warfighter کار کرده‌اند.

EA قبلاً تأیید کرده است که Battlefield بعدی بهار امسال و در تعطیلات 2021 منتشر خواهد شد. این نسخه برای کنسول‌های نسل جدید ایکس‌باکس سری اس/ایکس و پلی‌استیشن 5 و همچنین رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. و طبق شایعات منتشر شده نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز در دست ساخت هستند.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها