تاریخ عرضه بازی Marvel’s Avengers برای کنسول‌های نسل جدید مشخص شد

Marvel’s Avengers

به گزارش ساویس‌گیم، Crystal Dynamics و Eidos Montreal در رویداد اخیر خود اعلام کردند که Marvel’s Avengers در تاریخ 18 مارس مصادف با 28 اسفند برای کنسول‌های نسل جدید عرضه خواهد شد. رونمایی از آن همزمان با انتشار Operation: Hawkeye – Future Imperfect است که کلینت بارتون را به بازی اضافه می‌کند. در همین حال ، در تریلر جدید منتشر شده نحوه شکل گیری نسخه فعلی را بررسی کنید.

بازی Marvel’s Avengers شاهد تصاویری بهبود یافته و نرخ فریم بهبود یافته در کنسول‌های نسل جدید خواهیم بود. در حالی که نسخه‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس با حداکثر رزولوشن 4K اجرا می‌شوند. نسخه ایکس‌باکس سری اس بازی با وضوح 1440 اجرا می‌شود. از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به مدل‌ها و بافت‌های با وضوح بالا‌، فاصله وضوح بیشتر و تخریب بهتر محیطی اشاره کرد.

همچنین قابلیت میان نسلی به بازیکنان پلی‌استیشن 4 و 5 اجازه می‌دهد تا با هم بازی کنند. و کسانی که دارای ایکس‌باکس وان هستند نیز به همین طور می‌توانند از بازی لذت ببرند. انتقال داده‌های بازی از کنسول‌های نسل قبل نیز از بازخورد لمسی دوال‌سنز پلی‌استیشن 5 بهرمند‌ خواهند شد. از همه بهتر‌، دارندگان فعلی می توانند به نسخه‌های جدیدتر کنسول‌های نسل جدید به صورت رایگان بازی را ارتقا دهند.

بازی Marvel’s Avengers در حال حاضر در بر روی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی و  گوگل استدیا در دسترس است. تریلر جدید منتشر شده از این عنوان را در انتهای این مطلب تماشا کنید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها