بازی The Medium در همین مدت کم هزینه‌ی ساخت خود را درآورد

the medium

به گزارش ساویس‌گیم، Bloober Team در طول این چند سال بازی‌های ترسناک زیادی را توسعه داده بود. اما بازی The Medium یک قدم بزرگ برای آن‌ها بود. نه تنها این یک بازی متفاوت به نسبت عناوین قبلی آن‌ها بود، بلکه هزینه‌ی ساخت و توسعه‌ی آن نیز به مراتب بالاتر بود.

حال با توجه به مشخص شدن آمارها به نظر می‌رسد که The Medium شروع خوبی  را پشت سر گذاشته است. بازی The Medium یک عنوان ترسناک روان شناختی است که گیم‌پلی منحصر به فردی دارد. جالب است بدانید که موفقیت فروش بازی در حالی است که از روز اول روی سرویس گیم‌پس نیز در دسترس قرار گرفته بود. و به نقل از استودیوی سازنده توانست در عرض یک روز هزینه‌های تولید خود را جبران کند.

the medium

بازی The Medium هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PC و Xbox Series X/S در دسترس است. شایان یادآوری است که این بازی برای مشترکان گیم‌پس به رايگان در دسترس می‌باشد. از نظر واکنش منتقدان در خصوص بازی نیز، غالب نقدها متوسط رو به بالا بوده‌اند. و بازی اکثراً نمرات 7 را کسب کرده است که چندان نمره‌ی بدی هم نیست. نقطه اشتراک اغلب نقدها نیز این بوده است که بازی مذکور عنوان خوب و قابل قبولی است، اما نتوانسته از پتانسیل خود به خوبی استفاده کند.

نظر شما چیست همراهان؟ لطفاً در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها