مصاحبه هری کروگر کارگردان Returnal در مورد جزئیات بازی، داستانی درگیر کننده

Returnal

به گزارش ساویس‌گیم، به نظر می‌رسد بازی شوتر سوم شخص علمی تخیلی Returnal بزرگترین بازی استودیو Housemarque تا کنون باشد. این بازی در یک سیاره ناشناخته و براساس درگیری در یک حلقه زمانی پایان ناپذیر بنا شده است. بازیکنان در این بازی به کاوش و کشتن دشمنان می‌پردازند. تا رمز و راز اصلی این شوتر سبک روگ‌لایک را دریابند. و با تمام این جزئیات این بازی در فضایی تاریک و ترسناک جریان دارد.

در حقیقت، کارگردان بازی آقای هری کروگر در گفتگو با GamesRadar گفته است که هدف اصلی بازی در واقع انتقال حس ترس به بازیکنان است. و این یکی از اهداف اصلی و مورد توجه بازی است.  و به دنبال درگیر کردن بیشتر بازیکنان با داستان بازی هستیم. و مهم است که رمز و راز داستان بازی را گیمر با کاوش و کشف در محیط پیرامون بازی بیابد. به نظر من یکی از بهترین داستان‌هایی که هر شخص می‌تواند تجربه کند. داستانی است که خود جزئیات آن را در ذهن کنار هم بچیند. در Returnal ما مسئالی را به صورت آشکار پیش پای گیمر می‌گذاریم اما جزئیات زیادی را منتشر نمی‌کنیم. هر چه بیشتر بدانید، تصور کمتری خواهید کرد. مهم است که به گیمر اجازه دهیم تا این اطلاعات را در ذهن خود کنار هم قرار داده و داستان بازی را بهتر درک کند.

آقای کروگر پیش از صحبت در مورد داستان بازی و پیچیدگی داستان آن گفته بود که مراحل توسعه این بازی ترسناک کیهانی Returnal الهام بخش بزرگی برای استودیو Housemarque  است.

بازی ترسناک کیهانی Returnal الهام بخش بزرگی برای ساخت محیط بازی و همچنین فلسفه مضامین درونی بازی بوده است. ساخت دشمنان موجود در بازی الهام گرفته شده از موجودات اعماق دریا‌ها البته با ترکیبی اندکی جزئیات سورئال هستند. ترکیب این جهان تاریک و مرموز با ذهن خلاق طراحان ما موجب خلق دنیایی تاریک  با کیفیت با گیم‌پلی جذاب شده است.

بازی Returnal در تاریخ 19 مارس مصادف با  جمعه 29 اسفند به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 5 عرضه می‌شود. جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی را در این صفحه از ساویس‌گیم ببینید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها