Control: Ultimate Edition با ویژگی‌های خاص پلی‌استیشن 5 منتشر خواهد شد

Control Ultimate Edition

به گزارش ساویس‌گیم، در حالی که پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس از نظر توانایی سخت افزاری تا حد زیادی شبیه به هم هستند. پلی‌استیشن 5 دارای چند ویژگی خاص است که رقیب آن ندارد. به همین ترتیب، همیشه این سوال وجود دارد که چگونه از این ویژگی‌ها در بازی‌های نسخه‌ چند پلتفرمی استفاده می‌شود. یکی از این بازی‌ها، Control: Ultimate Edition است و ناشر آن 505Games برخی از این ویژگی‌ها را با جزئیات بیان کرده است.

در صفحه پشتیبانی از وب سایت ناشر بازی، تأیید شده است. که در پلی‌استیشن 5، Control: Ultimate Edition از بازخورد دوال‌سنز و محرک‌های سازگار پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، ویژگی‌های سطح سیستم عامل مانند را نیز ارائه می‌دهد. راهنمای بازی که امکان می‌دهد بازیکنان هنگام بازی به راهنماها و کلیپ‌ها دسترسی پیدا کنند. همچنین بخش فعالیت‌ها نیز پشتیبانی خواهند شد.

بازی Control: Ultimate Edition نرخ فریم و وضوح نهایی در تمام کنسول‌های جدید نیز اخیراً تأیید شده است. این بازی هم در پلی‌استیشن 5 و هم در ایکس‌باکس سری ایکس 60 فریم در ثانیه را با رزولوشن رندر 1440p و خروجی 4K را در حالت Performance Mode و همچنین  30 فریم در ثانیه با رزولوشن رندر 1440p و خروجی 4K به همراه فناوری رهگیری پرتو در حالت گرافیکی خواهد داشت. در ایکس‌باکس سری اس، این بازی فقط یک حالت گرافیکی دارد. عملکرد 60 فریم در ثانیه را با رزولوشن رندر 900p و خروجی 1080p ارائه می‌دهد.

بازی Control: Ultimate Edition در تاریخ 2 فوریه مصادف با 14 بهمن برای پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری اس/ایکس عرضه می‌شود. این بازی همچنین در ماه فوریه به صورت رایگان برای همه مشترکان PlayStation Plus در دسترس خواهد بود.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها