تاریخ عرضه بازی Control برای ایکس‌باکس گیم‌پس رایانه‌های شخصی مشخص شد

control

به گزارش ساویس‌گیم، عنوان پر افتخار استودیو Remedy Entertainment بازی Control برای سرویس‌ گیم‌پس ایکس‌ باکس برای رایانه‌های شخصی در تاریخ 21 ژانویه مصادف با پنجشنبه 2 بهمن عرضه خواهد شد. توییتر رمسی بازی این موضوع را در پستی جدید به اشتراک گذاشت. بازی ماجراجویی اکشن سوم شخص در تاریخ آگوست 2019 برای کنسول‌های نسل قبل و رایانه‌های شخصی منتشر شده بود. و در ماه گذشته برای کنسول‌ها روی سرویس ایکس باکس گیم‌پس عرضه شد.

بازی کنترل داستان زندگی Jesse Faden را روایت می‌کند که در مرکز فرماندهی Federal Bureau به دنبال برادر خود می‌گردد. وقتی موجودی عجیب به نام Hiss به ساختمان حمله می‌کند و مدیر آن کشته می‌شود. بهبودی امور بر عهده Jesse خواهد بود. در این مسیر او توانایی‌هایی خاصی به همراه دارد.

بازی Control دو بسته‌ الحاقی از زمان انتشار تا کنون عرضه کرده است که Foundation و AWE نام دارند. این عنوان همچنین در تاریخ 2 فوریه برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی‌استیشن 5 در نسخه‌ای تحت عنوان Control: Ultimate Edition منتشر خواهد شد. که همراه با فناوری رهگیری پرتو و قابلیت انتخاب گرافیکی 30 فریم و 60 فریم خواهد بود. متاسفانه بازیکنانی که نسخه نسل قبل این بازی که بسته‌های الحاقی و بازی اصلی را به صورت جداگانه خریداری کرده‌اند، نمی‌توانند به این نسخه در نسل بعد به صورت رایگان ارتقا دهند.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها