نگاهی دقیق بر مشخصات و جزئیات اجرای بازی Hitman 3

hitman 3 هیتمن

به گزارش ساویس‌گیم، حالا که بازی Hitman 3 منتشر شده است. Digital Foundry یک تحلیل تکنیکال و بررسی دقیقی روی بازی انجام داد‌ه‌اند. و نتیجه آن اکنون برای علاقه‌مندان به این بازی در دسترس است. همانطور که در این گزارش به چشم می‌خورد به نظر می‌رسد یک کنسول عملکرد بهتری نسبت به سایرین داشته است.

براساس این گزارش بازی Hitman 3 بر روی کیفیت اصلی رزلوشن 4K و با نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه بر روی ایکس‌باکس سری ایکس در دسترس است. با وجود اینکه این نرخ فریم در پلی‌استیشن 5 هم به چشم می‌خورد اما رزلوشن بازی فاصله زیادی با کیفیت اصلی دارد. این بازی برروی این کنسول قدرتمند با کیفیت رزلوشن 1800p اجرا می‌شود. همچنین در ایکس‌باکس سری اس این رزلوشن همانطور که انتظار می‌رفت پایین‌تر است و بر روی 1080p تنظیم شده است. اما نرخ فریم همان 60 فریم بر ثانیه است.

همچنین اشاره شده است که کنسول‌های ایکس‌باکس، با اینکه تقریباً اکثر اوقات نرخ فریم 60 است. اما گاهی اوقات بین 50 تا 60 فریم بر ثانیه در منطقه Mendoza بازی به صورت متناوب تغییر می‌کند.

در ایکس‌باکس وان ایکس، بازی با کیفیت 1440p اجرا می‌شود. و نرخ فریم بازی به 30 فریم بر ثانیه محدود شده است که این موضوع برای تمام کنسول‌های نسل قبل دیده‌ می‌شود. برای همه بجز پلی‌استیشن 4 پرو، در این نسخه از بازی با اینکه کیفیت بر روی 1080p تنظیم شده است. اما از نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه بهره می‌برد.

بازی Hitman 3 اکنون برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس‌/اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی  همچنین برای گوگل استدیا و نینتندو سوئیچ مبتنی بر انتشار ابری اختصاصی در دسترس است.

نظر شما در مورد این بازی چیست؟ مامور 47 را در این نسخه از بازی ملاقات کرده‌اید؟ نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها